• juliah

Vita hem del 6

mimma, ja den beigerandiga har jag.

• juliah

lillafuluva, jag köpte superduperbilliga från rusta till vårt sovrum, finns nog på bild, kostade väl typ 30 kr st Skrattande

• juliah

Glömde säga att de är exakt likadana som Himlas bortsett från priset...

• juliah

lillafruluva, nu var det ett tag sedan jag köpte dem men jag har sett dem lite nu och då, vita i linne.

malins, sisådär, hon har fått komma hem men det är vila vila vila som gäller fram till förlossningen. Det är ju så annorlunda om man redan har barn men varje dag i magen är ju så viktigt för lillasyster...
    Jag ska åka förbi en sväng när hon orkar ta emot besök.

• juliah
    lillafruluva skrev 2007-11-21 09:02:43 följande:
    Ja, jag får kolla lite då och då antar jag.. Jag börjar idag!!Läste att de ska lägga ner Åhléns i Handen så det kommer väl sälja ut sen hoppas jag!!
    VA? Ska de lägga ner, typ den enda butiken av värde på hela stället. Värdelöst.
    Säg till om du får nys om utförsäljning.
    malins79 skrev 2007-11-21 09:05:48 följande:
    Vad trist för Emmasa. Det är inte lätt att vila när man redan har barn, går han på dagis så hon får några timmar för sig själv?
    Ja det är supertungt Ledsen Han går på dagis så hon får vila ordentligt om dagarna som tur är!
  • juliah

Karamell, känner igen mig till hundra. Hur är han, långsint eller tar ett förlåt från dig? Din lilla stackare Ledsen

• juliah

lillafruluva, jag tyckte om Wilmas när de öppnade men nu är det för mkt plotter. Kommer knappt in Skrattande

Jag har börjat åka till Sickla när jag ändå tar mig från Nynäs. Nu har åsa börjat få in julsaker föresetn, hon har kundkväll den 5:e december

• juliah

Karamell, oj, det var värre. Jag önskar så hett att man kunde backa ibland (jag har också ett hetsigt temperament stundtals) . Du får spela in ett kärleksfullt meddelande och be om ursäkt. Han kommer att förstå!

• juliah

Karamell, hoppas det löser sig! Det är så jobbigt att gå runt och inte vara sams, tar så mkt energi...

lillafruluva, sickla är toppen! Tror inte att du behöver vara registrerad alls. Ska höra med henne lite närmre idag...hade du hittat dit nu?

• juliah
    Tack alla ni underbara söta!

Jag har klätt på mig nu, inget rött så långt ögat kan nå hihi. Fick till och med erbjudandet om att få låna kläder...icke, vi duger så bra som vi är!

Har lagt det mesta av pyntet på köksbordet så får vi hjälpas åt med ljus, fat och allt småpynt.

Kram på er (jag är så nervös så att jag skulle kunna kissa på mig nästan Skrattande)
Svar på tråden Vita hem del 6