• juliah

Vita hem del 6

Den här gör jag ofta!

http://www2.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15747

Lägger till, lök, vitlök, kanske lite extra kryddor med sting i, färska champinjoner och byter ut mellangrädden till matlagnings istället. Mos eller pressad potatis till. En stor favorit hemma hos oss

• juliah

Bandykillar, jag kan inte svara på det där ang. trappen. Det återstår att se helt enkelt men annars kan ju själva stegen vara omålade...

• juliah

mimma, ja, jag älskar också saffran, mat, bakverk...allt funkar Skrattande

Igår köpte jag mig två årestrutar, jag tyckte faktiskt inte om pepparkakstryffeln. Nästa gång blir det saffranskola.

• juliah

Jag tror att maken lagt latex eller silikon på sidorna i trappen...

• juliah

Sååå fint mimmi!

mimma,I senaste lantliv fanns vita näverkorgar, så därifrån fick jag sen strålande idén Skrattande
    Inte ett dugg avis på dina stakar...vill haaaa!

• juliah

Finfiiina mimmi! Ska knäppa en bild på mina, måste bara avlägsna alla röda bär som en viss aftonbladet stylist föste på dem Skrattande

Jag har sovit sedan elvaFörvånad Jisses så jag behövde detta, tar ju aldrig igen mig men nu har jag krafter så det räcker och blir över ett halvår igen tills jag sover på det här sättet!

• juliah
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 15:00:06 följande:
    angående att folk inte kommer in så är det för att jag vill ha det så.. jag har min blogg till inredning osv.. man kan ju skicka meddelande till inboxen... känner att jag vill ha mitt liv rätt privat nu annars hade jag ju haft min sida öppen.. Hoppas att ingen tar illa upp
    Precis så känner jag också för tillfället, och hoppas också att ingen tar illa upp!

Nu ska här ätas pizza Skrattande
  • juliah

numberone, grankvistar? Ok, jag har snöat in på gran men jag pyntade med gran i fredags och det blir ju så fint Glad

Svar på tråden Vita hem del 6