• juliah

Vita hem del 6

MariaV skrev 2007-11-24 08:15:09 följande:
    Juliah, vad roligt att få höra (läsa) om reportaget. Jag ska köpa tidningen och sen visa den för alla och stolt berätta att i den här soffan har jag suttit och där har jag stått.. Jag måste genst gå in på noga utvalt och titta efter vad du har hittat. Jag har länge varit på jakt efter röd/vita kuddar till julen.
    *asg* Nu är trappen vit också har jag berättat det? Hittade du kuddarna? Fanns i rosa också, ljuvliga.

Lcroft, ja precis så, men jag får ont i huvudet. Man har blivit v'ldigt effektiv sedan man fick barn men samtidigt är jag känslig för stress...märkligtFundersam

Jag lovar att hojta till en vecka innan tidningen kommer.

Glömde kommentera vsm urfina kuddar, himmelbits underbara skåp och mimmis vackra julpyntning!

Och välkommen tillbaka sunmaid!
  • juliah

Så mysigt Lcroft!

syltan, jo jag ska faktiskt få bilderna, kan bli bra julkort. Får väl klippa in maken på ett hörn Skrattande Jag vill se bilder! Förstår om du inte hinner...har du siktat in dig på ngt särskilt?

• juliah

Välkommen challepalle! Äntligen får man se dig här.Glad

Har du kikat på Mio?

Annars så säger jag som mimmi, isabella smith har så fina. Dyr frakt dock...

• juliah

challepalle, vill också veta vilken. Bonus är att de kör paketet ända fram till dörren Glad

• juliah

mimmamum, Ett stort Grattis till dig! Jag ska också bli ägare av en stor änglapålle en vacker dag Glad
    Och tänker dessutom skryta med att jag känner dig Skrattande

Idag ska jag spraya en näverkorg jag fick av mamma vit. Jag är barnsligt förtjust i hantverk hihi.

Undrar över när nublu får in Monicas ljusstakar, någon som vet?

Vår trapp håller på att förvandlas, ska ladda ner några fulbilder som togs snabbt på kvällen så får ni se vad som är på g.

• juliah
    IMG_1986.jpg  IMG_4811.jpg  IMG_4822.jpg

Idag ska räcket spacklas, slipas och målas. Listerna står på tur efter det!

Är så glad, trappen har verkligen varit ett skelett i garderoben i vårt hem Skrattande

Tänk er några smålyktor på trappstegen, kanske en krans som hänger på "stolpen" till jul...
  • juliah

mimmi, nope, Aftonbladet fotade lyktorna och jag tänkte att det vore ju bra att kunna auppge en nätbutik som har dem till försäljning...

Tack vsm, ja det skåpet blir jättefint! Och vilket pris sendå.

mimmi, du får påbörja en lätt bearbetning hemma!

• juliah

mimmi, de är gamla...och dragiga Skrattande

På övervåningen har vi bytt till nya. Så fin, jag har två men av den enklare modellen. Sååå vackra!

• juliah

mimmamum, när jag inte har Elle i knät så ska du få ett bra saffransrecept av mig. Hoppas du tycker om lax!

Svar på tråden Vita hem del 6