Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

TACK!!! snälla, söta ni!!

• Himmelbit

Har äntligen hittat "min vedkorg" också:

• Himmelbit
    lasseliten skrev 2007-11-23 21:39:15 följande:
    Hej hopp! tar en liiiten fl paus men nu hittade jag två skåp på blocket som jag måste höra vad ni tycker om...Litar ju hårt på er! www.blocket.se/vi/14259360.htm?ca=8_swww.blocket.se/vi/14301293.htm det något hopp för dessa?
    Det första föll inte mig i smaken men det andra.... åhhhh - kärlek vid första ögonkastet!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 21:40:32 följande:
    Åhh! Undrar hur jag kan lura maken dit?Himmelbit. Superfult! Förstår inte hur du kan tycka om nått så hiskeligt! *skicka det till mig* .Jag har sytt 7 julkuddfodral. I rött och vitt.
    Men jag har lite taskig smak och gillar fula saker, så det passar rätt bra här..

Visa kuddfodralen!!
  • Himmelbit

La ni märke till det fina hjärtat som bor på mitt skåp??

SWAP-hjärta made by Knyttis - såå underbart!

• Himmelbit
    Kickan07 skrev 2007-11-23 21:48:03 följande:
    Vilken fin vedkorg, var har du köpt/hittat den? Letar efter en jag med..
    Jag har hittat den på Fyndlagret här i Tranås. Bor du nära här?
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 21:49:08 följande:
    Du får vänta tills imorgon! Det blir så taskiga bilder om man fotar på kvällen..
    Ja, jag förstår inte folk som envisas med att visa en massa fula, gula kvällsbilder... Fattar man inte att det bara ser konstigt ut..
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 21:53:37 följande:
    .. Envisas du så kan jag väl ansluta mig till klubben..
    *envisas, envisas, envisas....*
  • Himmelbit

Senaste medlemmen i min tomtefamilj:

• Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 22:06:20 följande:
    Många smarta argument! Tyvärr har vi återvinnings central i närheten och alldra enklast för mig är att åka in till åhlens och köpa den till ordinariepris.. Maken är envis som en åsna när han är på det humöret.
    Åhhhh vilka fina kuddar!!!! Vilka var det du hade gjort till mig eller fick jag välja helt själv?! *kommer inte ihåg vad du sa...*
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 22:07:27 följande:
    Underbar! *tar genast tillbaks att jag kallade dig stackare*
    TACK! Du kommer säkert gilla dem jag gjorde igår (de är på bränning nu så jag kan tyvärr inte ta en gul bild på dem..). Det är samma tomte (luva med ben) och sen har jag målat ett mönster på mössan i vit metallic. Dvs mönstret syns bara i vissa vinklar. Hmmm, inte helt lätt att förklara, men jag kan visa en gul bild på dem nästa vecka
Svar på tråden Vita hem del 6