Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Kickan07 skrev 2007-11-23 21:59:30 följande:
    Njaa, inte riktigt. Bor lite utanför Jönköping.. Men man kanske får ta en sväng till Tranås då! Vill ju även såå gärna ha en lampa jag såg hos Moster Malla (eller var det Mollys Hus?) för ett tag sen. Du vet en sådan Mimmi, Juliah, Kajsa etc har. Finns även på Indiska men utan el i. Men nu har de säkert inte den kvar ändå, för de hade bara en när jag frågade. Svammel..
    Klart du ska till Tranås på shopping *en sann Tranås-ambassadör*.
    Jag förstår vilken lampa du menar men det var ett tag sedan jag var där, så jag vet tyvärr inte (hos Moster Malla).
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-23 22:17:49 följande:
    Du kan få ta de som är mest snea. Den tomten låter superfin, lova att du tar en extra gul bild den. Tänk att vitt kan se så gult ut bara för att det är kväll..
    Det är helt ok - jag tar de snea!

Ja, jag ska ta en riktigt gul bild på den.. Men tänk vilken tur ändå att vi tar utan blixt för tänk dig om allt detta gula skulle vara blått och hårt... *ryser* Förvånad
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-23 22:18:11 följande:
    Tack, ska kika där!Lite jul! Och de utlovade panelgardinerna från Rusta
    Har det inte blivit mörkt hos dig ännu?!
    Får man egentligen lov att visa så här fina bilder mitt ibland våra gula?! Fundersam

SUPERFINT!!!! Vad juligt och mysigt! Ser fram emot att se det live imorgon *retar alla som INTE ska till Mimmi imorgon*
  • Himmelbit

Godkväll!!

Ett stort tack till Mimmi som varit dagens reseledare samt värdinna! Det var supermysigt och trevligt! Mimmis hus är mysigare i verkligheten - tro det eller ej!! Jättefint!!
     Det blev ju inte sämre av att vägen ut var alldeles underbar!

• Himmelbit

Tänkte visa lite VITA bilder på mitt VITA skåp idag

• Himmelbit

Här är även en bild på tavlan som jag visade igår.
    En kopia - jag har skrivit på en vanligt målarduk.

• Himmelbit

Och slutligen vedkorgen...
    Sen har jag nog gjort mitt på bildvisar-fronten idag

• Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-11-24 20:13:57 följande:
    supervackert!
    TACK!
    LinaoMatilda skrev 2007-11-24 20:15:05 följande:
    Himmelbit: Superfina bilder du visar. Den vedkorgen är jättefin. Var har du köpt den? Letar efter en liknande
    TACK!
    Jag har köpt den på Fyndlagret här i Tranås. Tror att det endast finns på ett ställe till (Skene?).
    Det är ju egentligen lite trist med korg till veden eftersom det skräpar så mkt, men det är ju fint
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-24 20:17:03 följande:
    Hallå där! Din svikare! . Superfint!
    Jag har nog sett att du visat vita bilder idag - PLUS skyllt på mig...
    Jag kanske ska ta lite gula kort på dagens shopping så att du känner att jag inte är en svikare till 100%...?!
Svar på tråden Vita hem del 6