Godmorgon! Mått ialla halva natten men inte kräkts. Nu har jag bestämt mig för att jag är frisk och häller i mej en balja kaffe, vi får väl se vad magen tycker.
lasseliten skrev 2007-11-11 07:13:54 följande:
Gardiner, syr ni sånt själva? Eller köper ni färdiga som ni lägger upp?
Köper färdiga! Och stryker upp

. De här är fina:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80110274Beatrize74 skrev 2007-11-10 23:27:45 följande:
Självklart bord! Hur mår magen?
Bättre! Kram

!
amanda25 skrev 2007-11-11 01:48:43 följande:
Hjälp!!!!!!!! Har färgat min beiga Ektorpsoffa i förhoppning om att den skulle bli svart! Känner mig helt hysterisk: Blev en blågrå soffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad gör jag??? Snälla alla råd emottages tacksamt!
Färga en gång till, ta mycket färg och ett paket rött eller blått med för att få sjup i färgen och slippa att den ser grå ut snabbt. Färga gärna i stor tvättmaskin (som i tvättstugor i hyreslägenheter)
VeroniQa skrev 2007-11-10 22:22:04 följande:
Tänkte bjuda på lite bilder på dagens inköp Måste nog säga att jag funnit min favoritbutik
www.asaocharstiderna.com tack vare "Emmasa" å "Juliah" Tack! Någon som känner igen den här spegeln?? *härmapa* Har varit "kär" i den sen jag såg den gör första gången....Två underbara lampor som ska få hänga i vardagsrumsfönstret....Å så en bild på lite av inköpen från Mora, zink från "Slott&Koja" hon hade verkligen massor Nä nu ska jag sluta "terra" er med bilder Ska läsa ikapp allt som jag missat! Hoppas ni har en bra kväll allesammans!
Åhh! Vad mycket fint du köpt! Vill du har korta namn som Leo? Annars tycker jag Leo och Lucas är gulligt ihop.
Oj, vad många myciga lyktor. En julros vill jag också ha!
Bandykillar skrev 2007-11-11 03:02:29 följande:
Hallå på er. Sitter mitt i natten med en sambo som är så full att jag inte vågar somna själv. Har haft en trevlig kväll men förstod inte hur det var fatt med honom. Nu är han på toan och är inte kontaktbar. Kan inte somna själv, han har druckit för mkt och såhar han jobbat för mkt, kroppen pallrar nog inte mer nu för honom. Ska se till att han dricker lite vatten nu.Såg att du Gemeli inte fått ut din lille sötnos än, kämpa på.Kram på er alla
Fyy, vad jobbigt sånt där är! Hoppas att han mår som han förtjänar idag

.