Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Shit, vad jag har shoppat . *galet trött*
    Köpte en Kalle Anka gran till barnen (supertät plastgran), glögg set, julpynt i mängder och massa massa massa annat. Nu blir det sängen, börjar jobba 6.30 imorgon.

• Det ljuva livet

*alldeles kär i lille söte Vide*

Grattis Gemelli! Han är underbar! Men det vet du ju redan

Swappare!! Listan med namn, så snabbt det bara går tack . Ska slå in paket. *ute i sista sekund som vanligt*

• Det ljuva livet

Godmorgon!

Ledig dag idag *jippe*Gekås tröttheten sitter i sig fortfarande. Man blir väldigt trött av att göra slut på massor av pengar.

Har inte alls hunnit läsa ikapp, bara skummat.

Knyttis: Skönt att sonen är frisk igen, magsjukan är inget kul.

MalinS: Grattis till att ni fått bprdet klart!

• Det ljuva livet

Lcoft: Svårt val, man blir alltid osäker när barnen måste byta grupp. Jag tycker att hon ska få välja själv, ett skola som ligger nära är guld värt.

• Det ljuva livet

Swappare! Kan någon av mig vara så snäll och inboxa KajsaMs ardess till mig?
    *har verkligen inte skött mina uppgicfter som jag ska.*

Mitt nya bord finns i bloggen om ni vill se det igen .

• Det ljuva livet

Knyttis: Först var det att få ordning hemma och att fota mina ullaredsfynd, men nu ringde en kompis så jag och barnen ska in till stan och fika med henne.

• Det ljuva livet
    Lisa1981 skrev 2007-11-15 17:12:36 följande:
    Tack, va roligt att ni tycker det va fint.Jag ska göra färdigt mitt fat men har just nu lite idétorka vad jag ska hitta på på de två övre planen. En sydd muffins och nåt kanske ????
    En ljuslinga kanske?
    mimmamum skrev 2007-11-15 18:19:16 följande:
    Kika här! Ser ni mina Änglapållar på hyllan?! Så skoj! marita-amouseinahouse.blogspot.com/2007/11/ng...
    Kul, de är sååå fina! Har du förresten tagit patent på dem? Så inte nått jättföretag snor ideém menar jag.
    MildaMaränger skrev 2007-11-15 15:05:22 följande:
    Det är mest att jag vill se om hjärtat tickar..
    Lycka till vännen! *håller alla fingrar och tår*
    Lisa1981 skrev 2007-11-15 14:10:31 följande:
    Här kommer först lite bilder på ett våningsfat som jag håller på att göra iordning.Sedan tavlornaNu bär det av till jobbet. Ha en bra kväll jag kikar nog in lite sen på jobbet....
    Underbart!!
    Kajsa M skrev 2007-11-15 16:40:29 följande:
    *Något förvirrad*Har nu hela vardagsrumsgolvet fullt av swap-paket och har fördelat i olika högar. Nu är huvudvärken total kan jag meddela. En del har skrivit nicknamn och en del har skrivit tilltalsnamn och en del inget alls. Men det reder ut sig! Ska bara ta ett par alvedon!
    Kajsa, vilket jättejobb du gör . Tack!
Svar på tråden Vita hem del 6