Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 23:22:53 följande:
    Jag tycker det med! Får testa.Nu är det läggdags! *helt slut* Jag är ledig med vildingarna nu i två dagar innan helgpasset dra igång.Gonatt!
    natti, strax dags här också..
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2007-11-29 07:15:44 följande:
    Godmorgon! Fy måste fortsätta klaga lite, huvudvärk, halsont och näsont! Snyft, vill ju inte bli sjuk nu, jag ska ju adventspynta!Har inte läst igenom allt vad ni skrivit, kikar in lite senare igen!
    Ajaj, krya på dig!
    Enji skrev 2007-11-29 08:23:16 följande:
    Hur mycket vattnar ni era hyacinter? Någon sa att om man vattnar dem för mycket så blir de bara en lååång stjälk av det. Stämmer det? Man ska med fördel vattna underifrån.. eller?
    Ytterst lite, det stämmer det du hört om vattningen. Likadant gäller amaryllisen.
    Kajsa M skrev 2007-11-29 10:02:23 följande:
    Fick åka hem idag från jobbet. Mår inte bra. Blev väl smittad till slut i alla fall av magsjukan.
    Många dåliga nu, krya på dig!
    MildaMaränger skrev 2007-11-29 10:12:09 följande:
    tack... det är inte skoj men man får stå ut.. får shoppa med julle tidigt i vår istället..
    Tråkigt att det inte blev av.. Hoppas illamåendet lägger sig snart..
    mimmi006 skrev 2007-11-29 11:12:41 följande:
    Förlåt, jag glömde svara dig, har för mycket just nu. Det är precis samma hus som på syster lycklig och där står måtten! Är du sugen på ett?  På tal om julrosor avstår jag dem helt... jag har aldrig gillat dem, så det blir julrosor, hyacinter och amaryllis... vita, förstås! Sen tycker jag att enar, granar och myrten är fint på julen.
    Oh yes, jäSkrattandettesugen!  Får se vad tjejen har inne i sin butik..
  • MiaMariah
    mimmamum skrev 2007-11-29 12:35:36 följande:
    Vad kul att det går att beställa från Elviras värld igen! Jag älskar deras klaffbord!INOX, så fint det blev! Såg att någon annan bloggare också sprayat en bock vit! Verkligen smart!Snöar det lika mycket hos er som hos mig? Vi är totalt insnöade! Fast det är lite mysigt speciellt då jag är förkyld och ändå måste vara inne!
    nix, här snöar det inte alls.. Ledsen
    mimmamum skrev 2007-11-29 12:36:18 följande:
    Var inte dessa underbara förresten? sextiotalsvillan.blogspot.com/2007/11/kronor....
    supersöta!
  • MiaMariah
    Peak skrev 2007-11-29 12:49:38 följande:
    Miamariah - åh så fint!!
    tack!
    LinaoMatilda skrev 2007-11-29 12:52:41 följande:
    MiaMariah: Jätte fint!
    tackar!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-11-29 13:13:23 följande:
    Härliga bilder!
    tack!
    knyttis skrev 2007-11-29 13:14:30 följande:
    Då var man hemma från teatern, de var riktigt skoj och sonen satt helt lyrisk och lyssnade då "Tant Kavat" sjöng och spexade!. Men därefter har det vart mindre roligt, Sonen har gråtit i ett, trött och ledsen. Fick inte i honom ngn mat och nu sover han. Får se vad de blir till, vi som ska baka pepparkakor nu i em...Mimma - Krya på dig!MiaMariah - Stämmningsfullt! Tack för att du förgyller vår tillvaro med bilder!Inox - Härlig vit bock du pysslat med!
    tack söta du!
  • MiaMariah
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:21:16 följande:
    Hej vänner!Idag är sonen hemma från dagis, har sovit jätteoroligt, han gnydde hela natten. Det går magsjuka på dagiset så vi bestämde oss för att vara hemma. Sonen sov till halv 9 så helt frisk kan han inte vara brukar vakna tidigt! Idag håller jag på och fixar klart med några målningsprojekt. Vill ni se bilder? Egentligen igent spec...MiaM- jag vill kika in hos dig ju! Krya på er alla sjuklingar! Bra att du peppar syrran LCroft!  Det är tugnt när de inte vill ut!
    klart vi vill se bilder!
    lägger till dig!
    mimmamum skrev 2007-11-29 13:29:15 följande:
    Vilken toppendag detta blev! Det vara bara till mig med posten idag: Allt i hemmet, lantliv min fina personliga kalender och så ett överraskningspaket från snälla SYLT! Tusen tack!
    sådana dagar är alltid trevliga!
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2007-11-29 13:36:46 följande:
    www.blocket.se/vi/13784538.htm sånt här fast i vitt vill jag ha!!!
    Jättevackert! Du har väl sett mitt eget klaffbord? Har ett sånt!
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:39:14 följande:
    Stoooora bilder! Målat vitt och klätt om.
    Ååå vad snyggt, stolen var ju underbar med det tyget!
    Kajsa M skrev 2007-11-29 13:44:00 följande:
    MiaMariahFin adventsljusstake!LasselitenJättegulliga möbler!
    Tack!
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:46:52 följande:
    Tack Linaomatilda och Kajsa. Håller på lite då och då och fixar i sonens rum. Är nog snart inne på andra varvet och vi har inte ens bott i huset ett år än. Mia - åh, så mycket fiiina bilder du har i ditt galleri! Massor med härlig inspiration!
    Tack snälla!
Svar på tråden Vita hem del 6