Kajsa M skrev 2007-11-30 15:24:10 följande:
Här härmas ingen, vi inspireras! MiamariahSuperfint pyntat i granen!Juliahhihi, kul pappa! Min pappa skullenog aldrig kommentera mina kläder alls. Han tycker kortkorta kjolar och nätstrumpbyxor är snyggast på tjejer! Och det är inte riktigt min stil!
tack!
Kajsa M skrev 2007-11-30 15:26:00 följande:
Bra för dig!
ja, det var en underbar butik, rekommenderas för er som bor i närheten! ska visa vad jag köpte men orkar inte just nu, helt slut.
Vicka81 skrev 2007-11-30 15:43:40 följande:
MiaMariah: Vilken underbar gran! Jag får jämka här hemma och ta in en aning mer rött än jag egentligen vill... min sambo vill ha RÖTT och RÖTT och...ja.. väldigt mycket tomtejul... jag har oxå gärna rött men till en viss gräns..
å tack! ja, kompromissa får man ju ibland..
Kajsa M skrev 2007-11-30 15:59:03 följande:
Nej, nätstrumpbyxor på ikea är nog så långt ifrån mig man kan komma! Har gjort en till krans idag av blåbärsris!
hrrm, hörru - MiaMariah är det ju numera

vilken vacker krans!
juliah skrev 2007-11-30 16:13:45 följande:
Ok, nu får ni hålla tillgodo med opiffade bilder på kuddarna. Dörren ni ser ska vi stänga igen, kanske blir där ett litet fönster till vardagsrummet, ev sovrummet som ska byggas där.
jättefina kuddar! mysigt och julstämning!
Kajsa M skrev 2007-11-30 16:18:47 följande:
mysigt juliah! Julstämning? JAA!Piffade till en Serholtlykta som jag inte tyckte var så kul. Men med lite murgröna blev den väl lite söt?
visst blev den söt!
Kajsa M skrev 2007-11-30 17:00:42 följande:
En till bild, sen lovar jag att inte visa mera!Stämning i en gammal bakform....
Å vad vackert! mycket fint alltihop du visar ikväll!
LinaoMatilda skrev 2007-11-30 18:50:42 följande:
Hej på
er.Nu har jag läst ikapp och har sett fina adventsstakar MiaMariah och Kajsa, fina julgranar med och utan pynt MiaMariah och VSM. Fina kuddar och söta julkort Julia och (sorry minns inte vem som hade de söta julkorten). Synd med sängen Malin. Gillade bordet och stolarna på em bäst Kajsa. Fina lyktor och julgrupper MiaMariah och Kajsa och några till (?). Massa fint! Och så har jag glömt en massa men det får ni ursäkta. Och till sist; Fluffiga: jag skulle göra det själv, skulle bli vansinnig om min man sa att jag inte fick borra i en vägg eller likandne, det är ju mitt hus också så jag borrar så mycket jag vill
tack, tack!
mimmamum skrev 2007-11-30 19:10:50 följande:
Är tillbaka efter ett dygns paus...Många fina stämningsfulla bilder ni visar! Tack för inspirationen! Vad roligt att du fått en sådan efterlängtad soffa juliah! Så fin!Lite mys i mitt fönster kan jag bjuda på!
Oo vad fint!