Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:13:31 följande:
    Jag gillar det mesta i julmusiks väg. Idag har jag lyssnat på absolute Christmas och Carola. En favorit som är lite skämmig, är Lasse Berghagen. Vi har så länge jag kan minnas haft ett kasettband med Lasses julmusik, det var rätt raspigt efter 27år och lyckan var stor i helga familjen/släkten när han kom ut med en ny julskiva med många av de gamla klassikerna förra året.Vill ni se skrivbordet som det ser ut?
    Självklart!
    Camilla R skrev 2007-11-29 21:14:27 följande:
    Fina och helt klart prisvärda!
    Tack!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:17:57 följande:
    Fulgul bild men ändå.
    Åå vad fint det blir!!
    Ska kika in din nya banner!
    malins79 skrev 2007-11-29 21:20:04 följande:
    Nu gråter jag nästan!Det blir ingen säng....frun ringde till maken och sa att hon hade sålt den till en arbetskamrat på morgonen!!! Marcus tyckte också det var tråkigt för han tyckte också om sängen.Näe nu måste jag gå och gråta. Tack alla som har hållt alla tummar.
    Näe, nästan så jag börjar gråta med dig.. Ledsen
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2007-11-29 21:48:11 följande:
    Jag orkar inte läsa tillbaka men är nyfiken ändå Knack, knack - får jag hälsa på hos dig?
    Visst får du det, välkommen in!
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:48:12 följande:
    Tack hjärtat! Är du klar med din?
    Jepp, nu är min klar men premiär är inte förrän 1 december, kanske nån timme tidigare Flört
    Birks och Kalles mamma skrev 2007-11-29 22:01:58 följande:
    Minns ni pepparkakorna? Nu har de fått sin plats...
    vad fint!
    Ankmor skrev 2007-11-29 22:19:03 följande:
    Nu har jag efterlyst Bloggtråden ...www.familjeliv.se/Forum-5-213/m27425588.html
    Bra att du efterlyst den, måste vara raderad ju..
  • MiaMariah

Förmodar att de flesta ligger och sussar nu vilket jag också strax ska göra men avslutar dagen med en bild som ni får se imorgon bittida! Om ni vill se fler nya julbilder är det bara att kika in i galleriet! Natti!

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/php4eoxn8.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah
    Ankmor skrev 2007-11-29 23:48:28 följande:
    Men jag är ju oinbjuden, fast du bjuder in mig... *fjäsk* snääälla släpp in mig också
    såklart jag släpper in dig när du fjäskar så vackert Flört
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-11-30 07:29:51 följande:
    Var är bloggtråden? Borttagen pga anmälningar?Har skummat ikapp lite, Miamariah, jag tycker om soldaten mest.vsm, såå fint blir det, ditt nya skrivbord och stol. Malins, Om det är så att du absolut vill ha en sådan säng så kan det ju vara en idé att be släktingar bidra lite i julklapp osv istället för leksaker som man kanske redan har gott om.Har ni haft dop?Sen tog minnet slut, blev lite upprörd såhär på morgonkvisten
    tack för röstandet! vilken bild det blir blottas sent ikväll!
    juliah skrev 2007-11-30 07:15:36 följande:
    Godmorgon!Jag vill börja med att säga att jag tycker att det är förbannat tråkigt att det görs anmälningar i den här tråden av personer som jag förmodar läser den i det "tysta" Jag får väl inte skriva om det heller förmodar jag utan att bli anmäld själv men jag ville bara få det sagt, och ser du detta som gör dessa anmälningar,seriöst, UNNA människor lycka och framgång! Avundsjukan kommer du inte långt med.Sådärja, dags att plocka fram mitt annars så goda morgonhumör Jag vill inte skriva mer detaljerat om det heller men det skrevs om det här för ett tag sedan i tråden...att man inte får länka till sin blogg om där länkas till ngt som har med försäljning att göra. OBS! Anmäl mig inte, jag säljer inget i min blogg 
    håller med! det börjar verkligen bli trist och frusterande!! och var nu bloggtråden har tagit vägen??
    malins79 skrev 2007-11-30 07:42:39 följande:
    Jo vi har haft dop. Jo visst skulle jag vilja ha en sån säng men jag är inte beredd att betala vad en ny kilisäng kostar på Syster lycklig eller en beg Juno på tex Laurotz.comJag får väl köpa en gammal barnsäng i stil med den som Noell har och måla vit. Jag tycker det är lika fint det.Men jag tycker det är så trist att jag nästan kunde varit junoägare för 500kr!Jag har drömt om den hela natten och jag som verkligen trodde den skulle bli vår när säljaren tagit bort annonsen från Blocket, men som sagt var jag brukar aldrig har tur så varför skulle jag ha sån här röta?!
    håller med VSM, tycker också du kan testa med att bjuda över.
    juliah skrev 2007-11-30 07:52:52 följande:
    malins, alvine har vi men de nya alvine är ju inte kritvita lillafruluva, japp, det ska jag göra
    förstår inte varför ikea alltid ändrar till det sämre.. tur att jag hann köpa den kritvita.
    knyttis skrev 2007-11-30 08:51:43 följande:
    God Morgon allesammans!Vi har gått igenom de gamla julpyntet nu på morgonen och konstaterat att det behövs lite nytt Hade tänkt gå ut i skogen efter lite granris&mossa nu på morgonen men här regnar det stora droppar. På eftermiddagen ska vi och hälsa på min väninna som födde en flicka förra söndagen - ja ska få snussa bebis Hon har 2 pojkar från förr och blev helt chokerad då det blev en flicka Malins-Vad synd det var med Junon! Hoppas du hittar den "rätta" sängen snart!MiaMariah- Tack för härlig bild!Juliah- Ha en trevlig tur til Ikea!
    tack själv!
Svar på tråden Vita hem del 6