• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2008-02-01 16:30:58 följande:
    JuliahTror du att det skulle funka om du avreggade dig och försökte från början?
    Jag tror inte det... jag tror att det har att göra med att hon ev har hemlig ip adress
  • juliah

Kajsa, tanken har slagit mig, kanske skulle passa på nu när jag är inne. När jag inte får komma in sitter jag här bakom skärmen och bara kokar och vill in och starta arga trådar, radera hela mitt konto osv men det kan jag ju inte eftersom jag inte kommer in Skrattande

• Kajsa M
    juliah skrev 2008-02-01 16:32:00 följande:
    kajsa, det låter verkligen som att en till graviditet för dig kanske inte är så bra.Ja jag vet inte men min kropp vill ha en tredje, men nerverna kanske inte fixar det...svårt.
    Nej insatsen är ju livet, men ett barn kan ju bli till utan att det planerats...

Om man blev garanterad en "lätt" bebis som sover på nätterna och är nöjd på dagarna så kanske?
  • juliah

lillafruluva, å så fräckt. Hon hade bergis inte alls "ställt undan" den.
    Jag var på Asko idag, de ska sälja ut rubbet, när kunde hon inte svara på. Så du och jag får ligga i lite och ringa till dem tycker jag. Det vill jag inte missa!

• MildaMaränger
    juliah skrev 2008-02-01 16:33:46 följande:
    Kajsa, tanken har slagit mig, kanske skulle passa på nu när jag är inne. När jag inte får komma in sitter jag här bakom skärmen och bara kokar och vill in och starta arga trådar, radera hela mitt konto osv men det kan jag ju inte eftersom jag inte kommer in
    hör med Johan innan du raderar... det kanske inte gör någon skillnad
  • Kajsa M
    MildaMaränger skrev 2008-02-01 16:33:39 följande:
    Jag tror inte det... jag tror att det har att göra med att hon ev har hemlig ip adress
    ok!
    lillafruluva skrev 2008-02-01 16:32:53 följande:
    Tillbaka från loppisen..Det enda jag hittade var en glasburk med lock, men när jag gick runt med den kom en kvinna fram och sa att hon hade ställt undan det hon skulle köpa på ett ställe, bl.a burken jag tänkte köpa. Jag blev så förvånad att jag gav den till henne. Sen samlade hon in resten av det hon hade "ställt undan" av andra personer som handlade på loppisenEfteråt blev jag lite irriterad eftersom hon hade ställt det hon vill ha på ett loppisbord bland allt annat istället för i en korg
    Men vilken en! Så kan man ju inte göra!
    juliah skrev 2008-02-01 16:33:46 följande:
    Kajsa, tanken har slagit mig, kanske skulle passa på nu när jag är inne. När jag inte får komma in sitter jag här bakom skärmen och bara kokar och vill in och starta arga trådar, radera hela mitt konto osv men det kan jag ju inte eftersom jag inte kommer in
    Men vilken mobbing!!!! Du får hålla dig inloggad hela tiden!
  • juliah

Kajsa, är du gravid? Du behöver inte svara.
    Men jag tippar på att en tredje inte är värre än att ha två. Jag kanske är ute och cyklar rejält nu?Skrattande

• lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-01 16:35:28 följande:
    lillafruluva, å så fräckt. Hon hade bergis inte alls "ställt undan" den.Jag var på Asko idag, de ska sälja ut rubbet, när kunde hon inte svara på. Så du och jag får ligga i lite och ringa till dem tycker jag. Det vill jag inte missa!
    Ja, nästa gång ger jag inte ifrån mig något alls som jag tagit från loppisbordet!!
    Åhåå, intressant! Ska de lägga ner??
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-02-01 16:37:09 följande:
    Kajsa, är du gravid? Du behöver inte svara.Men jag tippar på att en tredje inte är värre än att ha två. Jag kanske är ute och cyklar rejält nu?
    Hos oss har det bara vara roligt när trean kom, inte ett dugg jobbigare än två st!
    Fast som sagt har hon varit lätt och det är nästan 6 år mellan tvåan och trean!