• Sylt

Vita hem del 6

Peak --> Inte illa det

Slänger ut en fråga.... Tolix, gärna en pall. Var hittar jag det?? Gärna i skåne och som har hemma i lager, annars på nätet.....

• Sylt
    juliah skrev 2008-01-07 16:01:01 följande:
    sylt, åååh! Jag skulle så gärna göra en beställning men får ligga lågt i ett par månader nu.lillafruluva, det kommer att gå toppenfint, jag har karaktär av stål  På fredagar kan jag baka onyttigt till lördagens frosserier och på vardagarna får det väl bli ngn trist dinkeldeg typ...Hur går det med torpet?Lcroft, så roligt, bilder räknar jag med. Kanske redan imorgon?

Någon som vet vad Poshliving på Sveavägen är? Försöker ringa dit.... men de vill att jag registrerar mig hos Ventelo för att komma fram....
  • Sylt
    JeaJea skrev 2008-01-07 16:10:23 följande:
    alohaHjälp mig! Min man beställde kitchen aid till oss i lördags. Jag valde creime för jag ska ha en creimefärgad smeg. Rätt val? vad har ni för färger ni som har?Lasseliten vad tycker du, skulle du ha valt vit till den smegen eller creime? Först velade jag mellan creime och isblå och nu mellan creime och vit (det är inte lätt att vara jag ska ni veta vilka tunga problem va...)Skåpsluckorna är stockholmsvita och kaklet är kritvitt så det kanske kvittarFör er som inte har hört historien kan jag berätta att Sylts man skulle komma hem till min man och umgås med barnen när vi skulle på mässa i lördags. När vi sen beslöt oss för att inte åka p.g.a. det dåliga vädret var det två barnvakter hemma hos oss och de hade åkt in till stan och gått på puben. De påstår att de åkte in för att beställa varsin kitchen aid och att de hade gått runt och letat i alla affärer men de var slut i de färgerna vi ville ha. Före jul konspirerade de om att vi minsann inte skulle få dem i julklapp för då skulle vi bara blogga...jag har nya inlägg i bloggen om färgbekymmret och utmaningenwww.kronbladochlantliv.blogspot.com
    Sluta vela!!!  creme är helt rätt
  • Sylt

jea --> 

Kanske även skall tillägga att vi fick fin trerätters middag o att maskinerna eg skulle följt med männen hem. Att vi inte kom iväg på mässan o att Kitchen aid inte fanns på lager fanns inte riktigt med i deras planering

• Sylt
    juliah skrev 2008-01-07 16:24:21 följande:
    syltan, ja där har de tolix, på posh alltså. men säljer inte även hon med bloggen Atmoshpere stolarna?jea, creme kommer att passa perfekt, men jag är inte främmande för att mixa vitt med creme...
    ... ska kolla....
  • Sylt
    Camilla R skrev 2008-01-07 20:33:57 följande:
    Ja, jag vet -en inredningsbutik, fast det visste du nog innan, är det något särskilt du vill veta?
    De har en sak som jag skulle vilja att de skickade. Kan inte få tag i dem, har mailat o inte fått svar. När jag ringer så uppmanas jag att koppla in "Ventelo" (ngn växelgrej). Ville mest veta om det var en vettig firma och kanske om ngn visste om de skickade saker?
  • Sylt
    Camilla R skrev 2008-01-07 20:53:30 följande:
    De får nog anses som vettiga, vet att de har figurerat i något inredningsprogram på TV och jag har varit där och fönstershoppat ett par gånger (även om det alltid i sig är så vettigt) De kanske har haft stängt över julhelgen och knappat fel på sin telefonsvarare...
    Ok, tack för hjälpen!
Svar på tråden Vita hem del 6