Vita hem del 6
Shit, vad jag har shoppat . *galet trött*
Köpte en Kalle Anka gran till barnen (supertät plastgran), glögg set, julpynt i mängder och massa massa massa annat. Nu blir det sängen, börjar jobba 6.30 imorgon.
Shit, vad jag har shoppat . *galet trött*
Köpte en Kalle Anka gran till barnen (supertät plastgran), glögg set, julpynt i mängder och massa massa massa annat. Nu blir det sängen, börjar jobba 6.30 imorgon.
*alldeles kär i lille söte Vide*
Grattis Gemelli! Han är underbar! Men det vet du ju redan
Swappare!! Listan med namn, så snabbt det bara går tack . Ska slå in paket. *ute i sista sekund som vanligt*
Ingen?? *snälla skynda innan jag få ett psykbryt av trötthet och skickar allt förpackat i fryspåsar *
Nu är det inslaget och klart. Fick bli era nick men det är priset jag fick betala föra tt vara ute i sista sekund.
Godmorgon!
Ledig dag idag *jippe*Gekås tröttheten sitter i sig fortfarande. Man blir väldigt trött av att göra slut på massor av pengar.
Har inte alls hunnit läsa ikapp, bara skummat.
Knyttis: Skönt att sonen är frisk igen, magsjukan är inget kul.
MalinS: Grattis till att ni fått bprdet klart!
Lcoft: Svårt val, man blir alltid osäker när barnen måste byta grupp. Jag tycker att hon ska få välja själv, ett skola som ligger nära är guld värt.
Swappare! Kan någon av mig vara så snäll och inboxa KajsaMs ardess till mig?
*har verkligen inte skött mina uppgicfter som jag ska.*
Mitt nya bord finns i bloggen om ni vill se det igen .
Knyttis: Först var det att få ordning hemma och att fota mina ullaredsfynd, men nu ringde en kompis så jag och barnen ska in till stan och fika med henne.
Tack Mimma och Knyttis för Kajsas adress.
Mimma: Era vitrinskåp är underbara! *djup suck*