Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2007-11-10 19:05:43 följande:
    VSMNej vi är nog inte det, eller så slarvade ni!
    Vi slarvar aldrigRäcka ut tunganCool . Är ni klara nu då?
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-10 19:06:23 följande:
    Men VSMGår bacillerna runt därhemma?
    Det verkar så . Oliver har diarré igen och min mage bubblar oroväckande.
  • Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-10 19:11:17 följande:
    usch usch! Hoppas det inte blir något för din del! *hatar magsjukor*
    Nä, jag hoppas jag slipper. Vill ägna kvällen åt att måla klart mina projekt och sätta igång med bordet jag köpt idag.

Vilken färg ska ni måla panelen i? Råvit?
  • Det ljuva livet

Dessa köpte jag idag till hyllorna i hallen. 3:- styck.

Och här är det lilla bordet som ska målas vitt. (bortse från stöket, det är så det ser ut på riktigt hemma hos oss )

• Det ljuva livet

Vet ni, ni borde starta en Vita-hem bebis tråd så jag slipper få mina stackars äggstockar retade stup i kvarten.

korall skrev 2007-11-10 19:47:51 följande:
    gemelli- åhh vad spännande att vänta på bebis, nu blev jag ännu mer bebissugen än jag redan var!! lycka till när det är dags!vsm- fina bilder, gillar verkligen din kökssoffa! jag letar på blocket efter något liknande, mysigt ni har det hemma!
    Tack Mysigt= stökigt?
    gemelli skrev 2007-11-10 19:47:59 följande:
    Supermysigt!
    Tack! Är riktigt avis på dig som får gå hemma och pyssla och vänta på en liten.

Nu när bordet står mitt i köket är jag osäker på om jag verkligen vill ha det där . Maken kommer att bli lätt trött på mig för jag har bestämt hävdat att vi behöver ett bord där.
  • Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-10 20:16:51 följande:
    Den här ropade jag in idag... hoppas den är fin i verkligheten! Frakten lär bli dyrare än själva trumman (15 pix).
    Fin.Bara som prydnad eller? Eller så har du rätt bra tålamod .
  • Det ljuva livet

Gemelli: Det är det jag lutar åt jag med

mimmi: Det är så svårt det där. Jag gillar med att det är så öppet i vårt kök. Samtidigt som jag verkligen behöver avställningsytan och de extra sittplasterna..

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-10 20:42:50 följande:
    Jag tycker det ser lite mer hemma ut med ett bord och det är nog för att man skulle vilja slå sig ner där och dricka lite kaffe ! Men kör på det som du gillar bäst, kanske det måste vara ett vitt bord?
    Det är nog så . Vitt is KING!
Svar på tråden Vita hem del 6