Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Anton2005: Jag har också mått olika med alla barnen. Om illamåendet slår till så kommer du ångra att du saknade det . Hoppas att sofforna är vita och fina när du kommer hem :

Mimmi:Visst är de fina Aina . Vill ha dem till mitt sovrum men prioriterar alltid en massa annan inredning för dem.

• Det ljuva livet
    Busan skrev 2007-11-11 08:49:54 följande:
    HELT OT. Helt sjukt hinner inte in och glutta och kommentera. Har börjat plugga och dagarna bara flyger förbi. Åker hemifrån vid 06.10 och är inte hemma förens 17.15 tidigast och då är det kvällsrace och sen är man så trött... Vill så gärna ha tid/ork att titta in för just nu behöver jag er inspiration mer än vanligt . Hoppas att allt är bra med er alla.
    Oj, hoppas att det lugnar ner sig snart!  Vad läser du för något?
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-11 13:12:01 följande:
    Det kanske är 60 cm skåp det?Jag fick ett pris på 410 kr för 40 x 195cm &  40 x 217cm 465 kr.Jag ska göra en garderobsvägg av 40 cm skåp!Men tyvärr fanns ju inte dom snygga nya luckorna Solär i högskåp. Men det finns ju andra fina kökskåpsluckor. Men hade sååå gärna vilja haft Solär...
    Ja, det var 60 skåpet. Det blir nog superfint!
  • Det ljuva livet
    malins79 skrev 2007-11-11 18:22:10 följande:
    Kajsa, såg bilder på pärlspontväggen i bloggen, vad fint det blir. Maken har äntligen gått med på att göra om i hallen, vad gäller ommålning och att sätta upp pärlspont, men vi gör nog inget innan jul, utan i mellandagarna.
    Vad kul! Halva nöjet är att planera .
    Beatrize74 skrev 2007-11-11 17:28:27 följande:
    Hur har ni firat Fars dag?
    Inte alls faktiskt! Röstar på nummer tre med ett extra tillägg att barnen får egen gran på övervåningen och fria händer att pynta den så fint de vill.
    gemelli skrev 2007-11-11 14:30:23 följande:
    Syltan,Lägger ut bilden här på dina krokar
    Åh, vad fina! Sånna får jag behov av.
    nublu skrev 2007-11-11 17:37:20 följande:
    *burp* Vi har precis kommit hem från mina päron, vi har fars-dag-fikat med chokladmuffins, vit kladdkaka, nybakade kringlor och nybakade pepparkakor. Dessutom har jag firat debuten i Aftonbladet och mina föräldrar oroar sig mest över att hela lagret ska bli stulet.
    Åh, vad står det??
  • Det ljuva livet

Kul att du känner dig glad Anton2005

Själv vet jag inte om jag ska känna mig ledsen eller glad. Jag fick en förfrågan om jag kunde tänka mig att vara med i ett inredningsrepotage men fick sen nobben när jag bodde för långt från Stockholm. *känner mig ledsen* Kul att de tycker att jag har det så fint att det kan passa men otroligt ledsen att det inte blir av.

• Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2007-11-11 18:57:55 följande:
    Jag funderar på om jag kan ha ett avlasningsbord vid fönstren, till vänster.Vad tycker ni?(Ber om ursäkt för ett dåligt foto, men det är möööörkt här nu och jag tror ni ser trots den usla kvaliten).
    Det tycker jag du kan. Ett smalt.

Beatrize74 skrev 2007-11-11 18:54:41 följande:
    Men GRATTIS till förfrågan!!! Att omständigheterna vill något annat är ju tråkigt förstås, men HJÄLP....tänk om någon skulle fråga om de fick göra ett "hemma hos reportage" här i vår familj. Jag skulle SVIMMA! (Och få panikångest på samma gång)Tänk vad mycket stääädning och oro du slipper nu. *försöker peppra med positiva tankar*
    Det hjälper inte jag känner mig ledsen . *som om nån precis gjort slut med mig *
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-11 19:04:48 följande:
    VSM: Säger som de andra; grattis till förfrågan! Men kan gissa att det inte är det du tänker på nu. Tråkigt att det inte blev av
    Tack för omtanken. Hon kontaktade mig via mininredning.se
    Beatrize74 skrev 2007-11-11 19:08:33 följande:
    Åhhh.....vid brustna hjärtan brukar det kännas lite bättre med lite tröstkakorVassego gullis!
    Tack! 'har munnen full*
    amanda25 skrev 2007-11-11 19:13:26 följande:
    Ville bara visa den missfärgade soffan! Skall ev ha den mörkgråa klädseln kvar! Vad tycker ni! Bild finns i mitt galleri! Varning! Nymålad graffitibild i pojkrum! Mycket färger blev det!Soffan ska också vara i det rummet!
    Cool grafitti och soffan blev fin,
    Anton2005 skrev 2007-11-11 19:14:42 följande:
    Förstår att du är besviken...men det va ju jätte roligt att de frågade. De kanske kommer igen en annan gång. Nu vet de ju att du har jätte fint
    Tack .
    Himmelbit skrev 2007-11-11 19:19:38 följande:
    Nej, det är faktiskt ett gammalt ommålat IKEA-bord. Kommer inte ihåg vad det hette för det var många, många år sedan jag köpte det. Har nog målat det tre omgångar också, men jag gillar både stilen på det plus lådan (för fjärrkontrollerna).
    Härifrån vill jag ha ett elementskydd: mjornstrateknik.se/products.htm
Svar på tråden Vita hem del 6