jezzzica skrev 2007-11-12 19:35:42 följande:
hmmm svårt det där.... Det blir ju himla fula hål och så farligt fel sitter den inte enligt mig. Men man kan ju störa ihjäl sig på sånt själv..
Om jag ber maken att flytta den blir det max 7 cm ner, då döljer hyllplanet de första hålen
LinaoMatilda skrev 2007-11-12 19:36:29 följande:
Om man ska kunna gå där också tror jag det är bra att den inte är lägre ner. Tycker det är fint!
Vi har så stort att man lätt får plats att gå ändå

jezzzica skrev 2007-11-12 17:54:12 följande:
Nu är sängen färdigmålad, och jag är faktiskt ganska så nöjd över reslutatet...Innan:undertiden färdig!
Superfin! Där sover han gott!
Najs!
MildaMaränger skrev 2007-11-12 12:56:14 följande:
jammi jammi
Mums!
Lisa1981 skrev 2007-11-12 08:09:17 följande:
Bea, vilken fin tekopp. Hur gör du?? du måste vara övermänsklig Har ni några beskrivningar eller så?? Jag får inte ens till en boll eller muffins. Hur gör man, någon som har nån beskrivning???Jag kan ju virka men tydligen kan jag inte lista ut hur man ska göra...Kajsa, va fit det blir med sponten, vart är nästa ställe?? Kommer inte ihåg va mer jag skulle kommentera..Idag blir det anst.intervju för min del och sen ikväll ska jag jobba, så inget pyssel för min del...Är lite nervös inför intervjun.
Hoppas att det har gått bra och du får jobbet.
Karamellfabriken skrev 2007-11-12 11:41:40 följande:
Hej vänner!Vi fick barnvakt i helgen och kunde riva ut diskbänken och stänga av vattnet igår.Så skönt men inget för mig som är ä
ckelmagad.Ni kan inte ana vilken syn som mötte oss. 30 års skräp, snusk och skit under vaskskåpet. Urk och blä.Tackar nu min lyckliga stjärna att vi inte bestämde oss för att göra en budgetrenovering och behålla stommarna som vi först övervägde.Så skönt att rensa ur köket totalt och börja om från grunden.Jobbigt, rörigt och tidskrävande men samtidigt jätteroligt!
Uck!

Men fad fint ni kommer få det.