• Peak

lasseliten skrev 2007-12-30 14:20:01 följande:

Peak - m2 har jättefina kakelplattor men det är dyrt, tyvärr. Fast om du bara ska ha lite så är det ju lugnt. Ring dem, de ger jättebra service iaf när jag har varit och kollat i butiken.
    [/citat]

okej jag får ringa dem på onsdag och höra vad de har - dock ingen lust att åka till Sthlm just nu Ska dit 2 helger efter varandra nu i jan.

Fluffiga - hehe ja det är lite "jobbigt" att alltid ha städat hemma när man ska ha gäster var och varannan dag, men bra också! När vi har städat hemma och det ser bra ut för en gångs skull brukar vi säga att vi ska hålla det så och låtsas att det ska komma nå´n varje dag...men det håller aldrig
    gemelli skrev 2007-12-30 17:07:20 följande:
    [citat]
    Föresten....Är det någon som vill gå på Formex mässan här i januari så har jag en hel del biljetter över...
    [/citat]

Ja gärna!! Jag och en kompis ska dit!! Vore ju toppen
    Förresten kommer jag inte in till dig...får jag det?
    lasseliten skrev 2007-12-30 21:47:10 följande:
    [citat]
    Vad mysigt det låter VSM! Här blir det inte heller något stor bröllop...om jag får bestämma. Alltså OM det nån gång blir nått Fast, det är inte så viktigt just nu...
    Hehe här med! Tyckte ju vi skulle gifta oss på "vår dag" i somras när vi firade 10 år - kom på efter några veckor att vi passerat 10-årsjubiléet!! Och häromdagen pratade vi om att det kanske skulle vara idé att gifta sig nu när man har barn och snart har hus om det skulle hända någon av oss något (och såklart för att vi älskar varandra! ) Och Rickard sa "ja det är väl bara att gå iväg till det där jä_la huset nå´n dag!?" Haha romantiskt va!?

Nu måste jag ju kolla om alla har sina bilder kvar på sig själva - nyfiken!!
  • Peak

Gemelli - mina citat ovan blev ju jättekonstiga så jag vet inte om du såg....

gemelli skrev 2007-12-30 17:07:20 följande:
    Föresten....Är det någon som vill gå på Formex mässan här i januari så har jag en hel del biljetter över...
    Ja gärna!! Jag och en kompis ska dit!! Vore ju toppen
    Förresten kommer jag inte in till dig...får jag det?
  • Peak
    Toola skrev 2007-12-31 15:42:23 följande:
    Men Hallå ! .... det är ju ni som smittar mig med alla era fina bilder på allt som ni pysslar o stökar ihop.Tack alla för fina komentarer, det värmde Tillbaks efter lite matförberedelse inför kvällenSka köra en repris fr vår förra bröllopsdag
    åh herregud vad gott det där såg ut!!! FUSK!!!

Lasse - ja det borde de ju kunna, för kakel och klinkers har vi redan köpt så det blir detaljer isf!

Mamma var här nyss och hade med sig en virkad apa till Lowe - hur söt som helst!! Och ett hjärta hon sytt "mamma är bäst" broderat på!! åhh, tår i ögat Har ingen plats i mitt galleri får rensa lite och lägga in senare/imorgon om ni vill se Måste ju fixa håret nu... :-O
  • Peak
    gemelli skrev 2007-12-31 16:03:48 följande:
    Peak,Jag tänkte inte gå nu på mässan men fick en hel del biljetter i år men jag ska skicka biljetter, men frågan är hur du ska registrera dig. Känner du någon som har f-skattsedel?Annars kan ju få låna mitt orgnr, om du inte missbrukar det
    vi var där förra året också, eller tidigare i år var det nog...fick biljetter genom ett utställande företag och vi registrerade oss på butiken min kompis jobbar i - det funkade!
  • Peak
    gemelli skrev 2007-12-31 16:07:24 följande:
    Bra, då kan jag skicka biljetterna till dig. Hur många vill du ha?
    vi är 2 som ska åka, men 1 är ju guld värd också! Bjuder du in mig till ditt konto så kan jag skriva min adress?
  • Peak
    mimmi006 skrev 2007-12-31 16:22:01 följande:
    Åååå jag vill också gå på formex, men hinner nog inte... Ni måste ta massvis av smygbilder!!!Gott nytt år på er! mimmi-magnolia.blogspot.com/
    ja det är så kul Man blir så inspirerad och efter förra gången skulle jag öppna butik på en gång!! Det var väl ett år sedan typ... Och kommer känna samma sak i år!!
  • Peak
    MiaMariah skrev 2008-01-01 13:42:00 följande:
    Har jobbat med administration men kommer att öppna egen inredningsbutik istället.
    Ska du det!? Vad kul - jag vill också!! Jag ska minsann ta mod till mig efter jag varit på Formex
  • Peak

MiaMariah skrev 2008-01-01 19:02:29 följande:

Jepp! När det blir är ju dock skrivet i stjärnorna. Först måste vi köpa hus eftersom jag ska ha butiken i ett uthus eller liknande hemma och samtidigt ha en näthandel igång. Men i en liten 3:a går det ju inte..
    Åh vad mysigt!! Jag får ha min butik i villaområdet i Kumla - vi får ju med en friggebod från Kommunen hihi.

Sambon ringde just och de ha fuktmätt våran platta i huset och den är inte torr så nu måste den torka ca 2 v. Och plattsättarna kan inte täta golven i badrummen idag som tänkt utan får börja med väggarna, vilket betyder att vi inte kan ställa in pannan i tvättstugan och få igång värmen. Nu letar sambons chef efter en elpatron så vi kan få igång golvvärmen ändå och så det ska torka! Min sambo tror inte det kommer betyda några förseningar men han var lite nere och hade dessutom fått punka på bilen
Svar på tråden Vita hem del 6