lasseliten skrev 2007-12-30 14:20:01 följande:
Peak - m2 har jättefina kakelplattor men det är dyrt, tyvärr. Fast om du bara ska ha lite så är det ju lugnt. Ring dem, de ger jättebra service iaf när jag har varit och kollat i butiken.
[/citat]
okej jag får ringa dem på onsdag och höra vad de har - dock ingen lust att åka till Sthlm just nu

Ska dit 2 helger efter varandra nu i jan.
Fluffiga - hehe ja det är lite "jobbigt" att alltid ha städat hemma när man ska ha gäster var och varannan dag, men bra också! När vi har städat hemma och det ser bra ut för en gångs skull brukar vi säga att vi ska hålla det så och låtsas att det ska komma nå´n varje dag...men det håller aldrig

gemelli skrev 2007-12-30 17:07:20 följande:
[citat]
Föresten....Är det någon som vill gå på Formex mässan här i januari så har jag en hel del biljetter över...
[/citat]
Ja gärna!!

Jag och en kompis ska dit!! Vore ju toppen
Förresten kommer jag inte in till dig...får jag det?

lasseliten skrev 2007-12-30 21:47:10 följande:
[citat]
Vad mysigt det låter VSM! Här blir det inte heller något stor bröllop...om jag får bestämma. Alltså OM det nån gång blir nått Fast, det är inte så viktigt just nu...
Hehe här med! Tyckte ju vi skulle gifta oss på "vår dag" i somras när vi firade 10 år - kom på efter några veckor att vi passerat 10-årsjubiléet!! Och häromdagen pratade vi om att det kanske skulle vara idé att gifta sig nu när man har barn och snart har hus om det skulle hända någon av oss något (och såklart för att vi älskar varandra!

) Och Rickard sa "ja det är väl bara att gå iväg till det där jä_la huset nå´n dag!?"

Haha romantiskt va!?
Nu måste jag ju kolla om alla har sina bilder kvar på sig själva - nyfiken!!