• Peak

Vita hem del 6

knyttis skrev 2008-01-02 09:55:51 följande:
    Peak- Grattis! Men jag har missat, har bu bestämt dig för vad du ska sälja nu?
    Oj nej, inte bestämt mig än...bara skojade om friggeboden eftersom Miamariah´s idé lät så bra, det låter som en mysig och fin butik och så kommer jag med min friggebod

Men jag VILL ha en butik, svårt med lokaler bara!
  • Peak

LCroft - GRATTIS!! Önskar jag också kunde få ett sådant jobb!!
    Lycka till!!

• Peak

LCroft - nämen FLYT var ordet!! Kan du skicka lite jobb-flyt till mig också! Jag är ju arbetslös och i feb vill jag börja jobba - eller iaf i mars

• Peak
    LCroft skrev 2008-01-02 18:40:41 följande:
    Sänder genast över lite flyt

[/citat]

tackar
    MiaMariah skrev 2008-01-02 18:41:13 följande:
    [citat]

www.mobelgrossen.se
    de hade inte borden kvar jag ville ha nu i jan De vita, supertrist! Nu vet vi inte vad vi ska ha istället och om de får in dem igen. Det var ju så ruskigt bra pris...

Inboxar dig mia
  • Peak

kan man inte citera 2 utan att det ser ut så där om man inte har plus??

• Peak

ingen mer än jag som det går seeeeegt för på FL? Orkar inte vänta mer nu...lägger ner ist.

Imorgon ska jag till Ullared

Ha det bra tjejer!

• Peak

hej på er - nu har jag läst ikapp

Var i Ullared och shoppade loss igår - tänkte ta bilder senare och lägga i bloggen om nån vill se

Goda nyheter idag!!! Plattan är torr, mätverktyget hade suttit lite fel Så nu är det bara att lägga tätskikt på golven och köra på!! Så glad idag!

Vad har ni för färg på tapet (eller om ni har målat) i era sovrum? Vi funderar på beige.

Och ni som har utdargssäng eller vanlig säng till de små vart har ni köpt madrass till den? Lowe ska få en gammal utdragssäng. Vet att IKEA har madrasser man kan göra kortare och längre men de var rätt dyra har jag för mig!?

Sambon är och lägger golv i huset och jag & Lowe ska ut och leka i snön och promenera en sväng nu. Ses senare!

• Peak

MaMi Louise skrev 2008-01-04 10:27:01 följande:

Hur gamla var era barn när ni bytte från spjälis till annan säng?Min äldste son är nu 21 månad & börjar svinga upp ena benet på kanten. känns lite nervöst ävan om han inte kan ta sig upp än..
    min son är 1½ och han lägger upp benet på kannten och drar med händerna i spjälorna på utsidan så jag är också rädd att han far ur en dag då han är envis och vill upp!
  • Peak
    Lisa1981 skrev 2008-01-04 12:31:09 följande:
    Ang. att byta från spjälsäng. En kompis till mig har en dotter som kan sitta kvar i spjälsängen på morgonen och leka och prata och gör detta ca 1 timma.
    Det gör Lowe också - sitter och leker och pratar i sängen när han vaknar - imorse kunde jag läsa ikapp här fastän han vaknat då han satt och lekte! Så vi kanske behåller spjälisen ett tag till

Lasseliten - Nej det var inte jag som undrade om tapeter Jag har redan bestämt vad Lowe ska ha för fondtapet - Roger, blå från Sandberg

Nu ska jag fota mina fynd snart
Svar på tråden Vita hem del 6