• Peak

Vita hem del 6

Lisa1981 skrev 2008-01-04 20:13:45 följande:
    Nej tyvärr inte. Är alldeles för oteknisk för det tror jag.
    hade du inte fler bilder innan i ditt galleri då? Har för mig att du har så fint hem
  • Peak

Gemelli - så söt han är! Och lika fin bilbarnstol som Lowe hade Han hade den tills han var 10 månader tror jag så den funkade länge!!

Lisa - GRATTIS!!

Idag har vi varit och åkt pulka i Ånnaboda så det där med nyttig mat blev inte av idag - bra frukost och sedan en våffla med grädde & sylt och varm choklad och sedan ett par mackor...så vad ska man äta för nyttigt ikväll då? Måste kika in i vita-slanka-recept-tråden tror jag

Nytt i bloggen - dagens pulkaåkning - Ullaredsfynden och lite bilder inifrån huset

Och måste ju säga att jag älskar kommentarer

• Peak

Mitt bredband har lagt av, det tar ju alltid så lång tid innan de fixar det så vi får väl se när det funkar igen - är hos mamma idag

Sylt och Nublu - vad kul med mäsa i Danmark!! Snart är det Formex Jag får nöja mig med den

VeroniQa - Grattis till lillen, vad söt han är!

Letar matbord och stolar i vitt för fullt nu - Möbelgrossens verkade ju perfekta och bara 4200:- för bord och stolar, men de var ju slut! På Mio har de Rosie på rea 8000:- käns mycket om man jämför med möbelgrossen...
    Hittar inga vita som inte kostar under 10.000:-! hjälp?

• Peak

såg att hemljuvahem hade rea på trådkorgar från HD, är det fler som har det som har lite mindre fraktkostnad? Vet ni det?

• Peak

Frupuffen - vad kul, vi kanske råkas då

Miamariah - skulle ju kommentera förut, men minnet är kort Jag har också en sådan familj som jag bävar för att de ska komma hem och riva allt vi har sedan i nya huset. De var där för ett tag sedan och betedde sig inte klokt (barnen alltså, men föräldrarna är lika illa som inte säger ifrån!) kastade in stenar i hallen osv. det spelar ingen roll om det inte är färdigt eller finns golv, jag hade sagt till Lowe på en gång!
    Samma sak om vi är borta vaktar jag så han inte ska ha ner saker eller göra sådant han inte får - det brukar han inte men jag är ändå med! Hatar sådana föräldrar! Min sambo är villig att porta dem från oss, tyvärr flyttar vi så de kommer jättenära oss nu!

• Peak

Mimma - Grattis vad kul!!

Numberone - vi har ett sådant här skötbord:

www.blocket.se/vi/14673487.htm

Inte min annons! Vi har så litet badrum att det var enda lösningen med vägghängt!

Avis på er som köper/får (!) Kichen aid! Själv har jag kollat in en kopia www.tretti.se/mx-275 vill ha som denna, vit (creme) men netonnet är billigast och de har ju bara röd!! Har tillgodo på 150 kr också där så det skulle bli 1850 kr för den.

Ska maila och fråga om de inte kan få tag i den vita ist. Visserligen kan rött liva upp lite i köket, har tänkt ha vitt och grått/svart i köket!

• Peak

Värsta Supermamman skrev 2008-01-08 19:43:33 följande:

Örebroare!! Spana in det har fyndet!www.blocket.se/vi/14736019.htm
    jättefint, men vad är det på sidorna? Kanske ska ringa på det, jag bor ju bara några mil ifrån...

Ringde på en skolbänk nyss, den fanns kvar - 100 kr! Hoppas den är som jag vill ha den! Visserligen blåmålad, men jag hade ändå räknat med att få måla den vit!
  • Peak
    mimmamum skrev 2008-01-09 14:03:14 följande:
    Änglapållar som pryder min väns hylla, de fotades så nu får ni hålla tummarna att de kommer med!
    nu har jag missat - är det ditt eller din väns hem som ska vara med i A?
Svar på tråden Vita hem del 6