Vita hem del 6
Har tjuvläst lite under kvällen, men inte fallit för frestelsen att sätta mig ner någon längre stund och kommentera eller skriva något. För att jag överhuvudtaget ska få något gjort så måste jag hålla mig lite lugn på FL-sidan har jag märkt.
Ikväll har det inte blivit några stora gester när det gäller vardagsrummet, men jag har trixat med några fotografier på familjen på datorn, skrivit ut och satt in i äldre ramar som jag länge haft liggande. Det ger en annan "tyngd" till rummet att ha en ram som funnits med ett tag, gentemot nya vita träramar känner jag.
Nu ska jag däremot gå och lägga mig. Jag har slarvat lite med att gå och lägga mig nu i veckan för att ens hinna med det nödvändigaste, men man blir ju trött på köpet. Dags att komma på köl igen. Imorgon är det kortare arbetsdag och sedan utvecklingssamtal för sonen på förskolan. Alltid kul att gå på utvecklingssamtal som förälder istället för att hålla i dem själv. (fast det är svårt att inte reflektera över formen på samtalet under samtalets gång och inte bara på innehållet) :-S
Natti natti tjejer...glögga lugnt.