Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Septemberpyret skrev 2007-11-28 20:03:49 följande:
    Tur att det inte fanns så mycket nytt, annars hade jag haft ännu mer dåligt samvete...!
    Du behöver inte ha ngt dåligt samvete alls vännen!! Du har tillräckligt ont i kroppen antar jag, så du behöver inte ha mer saker att fundera på
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-28 20:05:07 följande:
    oj, nu hugger det till i hjärtat! Hur 17 ska jag komma dit... har de öppet på söndagar?
    Nej tyvärr inte..
    För att spä på det ytterligare då - hon hade sjuuuukt mkt fina saker. En massa varianter på dina fina zinkhus (i olika storlekar och former). Mysiga ljusstakar, fler hjärtan och.... jaaaa, maaaaaassor!!
  • Himmelbit
    MildaMaränger skrev 2007-11-28 20:05:11 följande:
    Idag har jag mått så pass bra att jag har kunnat hämta mitt swap paket...Å vad kul det var med paket! Riktigt mysigt att öppna alla!Mimma... underbar pålle.. jag kommer att shoppa en stor av dig senare!Lasseliten.. Underbart söt.. kommer att få hänga i lill*ns rum sen!Juliah... Å, den ska jag ha polkagrisar i... eller nötter! Fiiint hantverk!Beatrize.. å så duktig du är! Riktigt vintrig!!Mori... Fasen så duktig du är gumman! Kreativ!!jeajea.. underbar krans! den ska stå på julbordet!sylt... jag är kär i stjärnorna... jag bara dog när jag såg dem!!!miamariah. det kommer bli underbara paket... och vissa ska jag ha i julgrupper..MariaV... supersöta vimplar! kanske i julgranen eller till kommande lill*ns rumKajsaM.. å den kändes verkligen jag att den var svartvit..*fniss* tack för allt slit!Värstasupermamman.. underbart hjärta! Den kommer att få hänga i halleN!himmelbit.. första parkett.. ytterdörrens handtag! så man känner sig riktigt välkommen!birksochkalle... Skulle passa underbart i julgranen! tack söta!korall.. otroligt fint hjärta! vet att du kommer ha en massa fina kransar hemma i jul.. !!knyttis.. så sött! jättefint tryck! det ska få bo i köket!!ETT STORT TACK TILL ER ALLA!!! INTE MINST KAJSA!!!
    TACK SJÄLV! 
    Jag bara går och njuter och tittar på mina fina SWAP-saker!  
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-28 20:05:47 följande:
    Bär ner det och målartvättar det först, så tar jag sats sen!
    Tycker du inte att jag ska ha lummern till krans?! Jag tål nämligen inte växter så jag kan inte ha det inomhus ändå
    Men man kanske kan lägga det utomhus?
    Men du rekommenderar alltså mossa som underlag?
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 20:05:25 följande:
    Jag såg ett så fint hus idag, en sån lykta liksom. Funderar starkt på att köpa det. Visst är huslyktor fina?
    MYCKET fina!! Fråga Mimmi....
    Septemberpyret skrev 2007-11-28 20:07:06 följande:
    Dessutom har du ju lyckats shoppa lite utan mig i alla fall!
    Jag är ganska bra på att shoppa
    mimmi006 skrev 2007-11-28 20:09:24 följande:
    *morrrr* nu måste jag!!! Typiskt att svärisarna ska hit i helgen
    Måste du vara hemma då .... Säg att du ska på konferens - blixtinkallad...
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-11-28 20:16:54 följande:
    Ja, det är klart att du måste *hihi*... jag gillar alla, men det börjar bli för trångt här hemma.Himmelbit- njae, jag törs inte det! Då skulle vi ju åka om varandra, måste hitta på nåt annt sätt, typiskt att de inte har öppet på söndagar...
    Fegis...
    Men du, nu ljuger jag ju för dig. På söndag är det ju skyltsöndag=de har öppet!!
    knyttis skrev 2007-11-28 20:16:57 följande:
    Milda Maränger! -Tusen tack själv för din specialtillverkade och pimppade tändsticksask! Himmelbit - Helt underbara bilder på vackra saker och fint hem+liten himmelbit Jag är så trött efter lång dag på jobbet så nu ska jag ta och snussa!
    TACK!!
    Sovgott!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-11-28 20:21:48 följande:
    Problemet är det att jag vet precis var jag vill ha det. Men "hålet" där man lägger in ljuset är på "fel" sida, alltså sidan som skulle synas, på andra sidan är det ett gulligt hjärta. Nåja, det löser sig säkert
    Det finns ju en massa olika varianter på det där fina huset. Finns det inget som passar bättre?
  • Himmelbit
    Emmsan skrev 2007-11-29 14:52:26 följande:
    puffar för min fråga om vita ljusvänliga gardiner :)??
    Wilma från IKEA är perfekta! och billiga
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:17:57 följande:
    Fulgul bild men ändå.
    Skulle du inte måla med vit färg - valde du gul istället?!
  • Himmelbit
    malins79 skrev 2007-11-29 21:20:04 följande:
    Nu gråter jag nästan!Det blir ingen säng....frun ringde till maken och sa att hon hade sålt den till en arbetskamrat på morgonen!!! Marcus tyckte också det var tråkigt för han tyckte också om sängen.Näe nu måste jag gå och gråta. Tack alla som har hållt alla tummar.
    Vad tråkigt!!! *kram*
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-29 21:31:35 följande:
    Japp, gillar gult! Och det gör väl du med! Har du shoppat nått livsnödvändigt idag?
    Jag gillar ju också gult som du vet, så det blev ju supersnyggt!!
    Antar att du nu är övertygad om att du gjort helt rätt val, med att måla?

Neeej, idag har det varit dåligt med shopping. Först var det läkarbesök med lill-killen och sen fika med Septemberpyret bland annat. Sen var det hem och sova som gällde för min lille Himmelbit - han mår inte riktigt bra. Är nog stooora tänder på gång för han gnor i munnen, dreglar och har lite feber. Så han sover mkt på dagarna och är allmänt hängig. Så det närmaste shopping jag har kommit idag är en Hus & Hem-tidning

Men imorgon kanske...
Svar på tråden Vita hem del 6