Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-11-25 13:47:11 följande:
    åh sitter här med ont i magen och tårarna brännande...jag som skulle baka pepparkakor och nu fastnade jag och läste om a-kassan...Jag förlorade ju mitt jobb som ni säkert kommer ihåg...Jag fick ett arbetsgivarintyg på de 6 mån jag jobbade (med mycket bättre lön än innan) och innan det jobbet var jag fl. Nu har jag fått en jättelåg dagsersättning och får ut ca 4000:- mindre än jag räknat med - herregud vilken panik jag får nu!
    Det är ju fruktansvärt, vilket hån!
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-11-25 14:44:52 följande:
    Nu har jag satt upp mina stjärnor i vardagsrummet.... sååå mysigt!!
    nähä! Vad myyyysigt, jag vill också ! Jag försöker att hålla mig till på fredag, men det är svårt...
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-11-25 14:53:33 följande:
    Jag har varit sjuk i helgen och behövde pigga upp mig lite... Skall dock köpa nya gardiner snart så det blir lite mer fylligt i fönstrena... är trött på mina panel...
    Heeelt rätt, jag vill också, men mannen är så traditionell ....
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 14:55:07 följande:
    jag vill seeeeee
    De är ganska fula. Kan ta en bild ändå ... du får hålla tillgodo med mina kransar på tv-skåpet så länge. SÅ HÄR GÅR DET OM MAN INTE HAR EN STOMME *haha* och de är INTE GJORDA AV HÅR...
  • mimmi006
    MildaMaränger skrev 2007-11-25 15:00:06 följande:
    angående att folk inte kommer in så är det för att jag vill ha det så.. jag har min blogg till inredning osv.. man kan ju skicka meddelande till inboxen... känner att jag vill ha mitt liv rätt privat nu annars hade jag ju haft min sida öppen.. Hoppas att ingen tar illa upp
    Det är så för mig med! Alla inredningsbilder som är av värde läggs in på bloggen, skräpmat serveras här
  • mimmi006

Fortsätter att lägga ut ocensurerade bilder... Bortse gärna från Marcus bautastövlar på trappan! Mossbollarna ligger där och väntar på att hitta sin plats någonstans, det regnar och jag orkar inte piffa!

• mimmi006
    Ewis skrev 2007-11-25 15:29:39 följande:
    Åååå SNÄLLA snabba svar!!Jag är mitt i lussbullsbaket men tycker INTE att degen har jäst nästan något alls.Jag fick lov att baka på torrjäst för den vanliga jästen var slut i butiken grrrr.Är det någon ide att forstätta baket och hoppas på att bullarna jäser mera när dom är utbakade???Blir bullarna ätbara även om dom jäst bara lite lite???Jag är inte så jätet haj på detta med bakning tyvärr.
    jag är inte nån bakexpert alls, men brukar de inte jäsa mer i ugnen? brukar iallafall jäsa dem två ggr...
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-11-25 15:34:17 följande:
    I vems blogg hittade jag en rund Serholt ljusstake som hänger i taket med grönt på?? Kom på att jag har en precis sån hemma som jag köpte på Village super rea (70%) i våras
    grattis! Alltid kul att komma på sånt... vet tyvärr inte vem det kan vara, VSM kanske? (Det ljuva i livet)
Svar på tråden Vita hem del 6