-
Vad bra! Det gör jag inte! *pustar ut*numberone skrev 2007-11-25 19:05:39 följande:mimmi:man får inte plocka upp det med rötterna och man får INTE sälja det....
-
MildaMaränger skrev 2007-11-25 19:08:05 följande:snattare där
-
Vänta ska jag kolla... har ingen riktigt bra bild, men men...caffe latte skrev 2007-11-25 19:14:27 följande:Vad fina bilder ni visar, trappor, pynt, pyssel ja alltihop.Jag har börjat gå igenom vårt julpynt och nu visar det sig att vi inte har några julgardiner som passar till fönstrena i huset så ni får gärna tipsa om fina och billiga gardiner, allt är av intresse.Mimmi006, jag har för mig att du visade bilder på dina julgardiner. Vill du visa dem igen?
-
-
et blir bara bättre sen! snart börjar väl det roligaJuleja skrev 2007-11-25 19:18:12 följande:När den här jädra flytten är över ska jag inte flytta på flera år!!! Jag är trött och grinig och vill inte kliva över kartonger längre. Usch.hihi, behövde bara få gnälla av mig lite.
?
-
alabaster skrev 2007-11-25 19:28:32 följande:Fluffiga moln - jag vill gärna titta in till dig om jag får?numberone - jag tycker att det är fint som det är, kanske något grönt på bordet bara?mimmi - så fint du gjort utanför dörren.juliah - din trapp såg jag i morse men hann inte kommentera så jag gör det nu istället. Det ser ut att bli jättefint där, jag gillar särskilt "staketet" ni satt upp.Milda maränger - jag är så glad för din skull!!mimmi igen - men oj så fint och juligt du fixat vardagsrummet. Jag har just börjat ledsna lite på mina röda detaljer...*sucka* lagom till jul, det var väl typiskt, men hos dig är det jättefint!
Det var bara testing, jag har inte tagit fram julen helt än
... tröttnar också på fem röda *höhöhö*!
-
Sylt- vilka fina saker! Härliga bilder också, det var tur att du väntade så de inte blev så där gula *hihi*
Jag ska ta en paus från FL. Jag kommer att gå in sporadiskt nu... ni kommer inte helt bli av med mig, men besöken kommer nog inte bli lika täta!
-
Hello girls... jag sticker in en snabb fråga på lunchrasten eller jag passar på med två
!
1. Tips på fina adventsljusstakar... älskar Westergaard, men är just nu för fattig och Torpa är fin. Finns det någon annan?
2. Är det fint eller pråligt med lång grangirlang med småljus i. Jag velar fram och tillbaka, vi har ett låååångt altanräcke och ena stunden tycker jag att det skulle vara fint med girlang, andra stunden känns det för mycket... Smakråd, tack!
Jag är så avis på alla fina swapgrejer, så mysigt!
-
Peak- jag sparar i princip alla gamla tidningar. Jag har jättesvårt att kasta dem, men brukar rensa ut och bara spara de bästa!!!
-
Ta aska+ vatten på tidningspapper och gno...Månsi skrev 2007-11-28 11:20:27 följande:Kajsa M försöker att fårent glaset inne i kaminen är det någon som har något bra tips ???de sitter ju som berg ..något tips ?Sorry missade P:et. MP52 ska det vara!vart kan man köpa de ?? i vanliga ica eller ??