• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Karamellfabriken

MM

Vad skönt! Passa på att njuta nu (mitt i allt illamående)

All you need is love
  • Rori
    MildaMaränger skrev 2007-11-16 10:45:29 följande:
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    GRATTIS

Du, får jag komma in och kika i ditt galleri också?
    Melvins inredningstokiga mamma
  • MildaMaränger
    Rori skrev 2007-11-16 10:51:45 följande:
    GRATTIS Du, får jag komma in och kika i ditt galleri också?
    jag har typ inget... samlar alla mina bilder i bloggen...
    Karamellfabriken skrev 2007-11-16 10:51:39 följande:
    MMVad skönt! Passa på att njuta nu (mitt i allt illamående)
    hihi... jag njuter av varje dag... på något sätt .. man vet ju att allt är bra!
    Camilla R skrev 2007-11-16 10:50:54 följande:
    Förstår att du är glad och lycklig, det första "mötet" med lille bebisen är ju något alldeles speciellt. När var beräknad BF?
    den 25 juni...! en liten sommarunge
  • Anton2005
    Å tack för alla tumhållningar... det var ett litet tickande  därinne. Utvecklingen stämde perfekt med planerade BF.. å jag är såååååååååååååååååå lycklig nu!
    Åh va skönt. Hoppas att du kan koppla av och njuta nu
  • LCroft

Grattis MM! Så glad jag blir för er skull

Var det Surfturf som fick jobbet? Grattis till dig med

Tappade bort resten, blev så glad för MM:s skull Skrattande

• MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-16 11:01:57 följande:
    Åh va skönt. Hoppas att du kan koppla av och njuta nu
    Ja... det kan jag absolut... jag har nog inte kunnat slappna av såhär sen ... ja jag har ingen aning om när
    LCroft skrev 2007-11-16 11:07:45 följande:
    Grattis MM! Så glad jag blir för er skull Var det Surfturf som fick jobbet? Grattis till dig med Tappade bort resten, blev så glad för MM:s skull
    Hiiiihiiiii... så söta ni är mina små gummor!!!
  • Enji
    malins79 skrev 2007-11-16 08:42:18 följande:
    Så kommer det bli efter jul för Sagas del. Dom har äntligen tagit det beslutet i kommunen att man kan få ha 3dagar 5 timmat
    Det var ju fint... eller ja, jag gillar de tiderna iaf 3h går ju så himla fort!
  • Enji
    Åh, gratulerar.. första mötet är verkligen speciellt.
  • malins79
    åååå vad glad jag blir.
Svar på tråden Vita hem del 6