Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    Peak skrev 2007-12-02 13:42:36 följande:
    FL uppdaterar inte vilka trådar det skrivs i (favoriter) - gör era det?
    jo, hos mig gör det det..
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-12-02 14:03:28 följande:
    Åh, ja den var verkligen fin, lampan.Är det någon som beställt från Isabellas. Var det därifrån man fick paketet hemkört till dörren?
    Ja, jag har beställt därifrån ett par ggr men första gången fick jag hämta paketet. Andra gången fick jag det hemkört. Så det hänger på Posten här i Sverige lite grann..
  • MiaMariah
    Karamellfabriken skrev 2007-12-02 14:12:02 följande:
    Ok, blev frakten väldigt dyr?
    ja, 150 DKK får du nog räkna med..
    juliah skrev 2007-12-02 14:13:51 följande:
    Miah, haha...morgonpigg och morgonpigg, jobb är han på och inget annat!Karamell, har beställt en gång, fick stoora paketet hemkört.
    Skrattande
  • MiaMariah

Supersnyggt Julia, zinkhuset har ju jag likadant, hihi! Ska shoppa ett till fast större är det tänkt i nästa vecka. Älskar hyacinter och krukan var ju underbar!

Menar du zinkskyltarna på ljusen? Inte riktigt likadana som Knyttis men de liknar varann lite grann..

• MiaMariah
    MiLiJo skrev 2007-12-02 14:34:28 följande:
    Hej alla glada tjejer som älskar inredning i vitt...vad glad jag blev när jag hittade er Få man vara med och dela på era tips och råd?
    såklart! välkommen!
  • MiaMariah

Apropå shopping har jag ju glömt att visa vad jag köpte på Fröken Ros (ljuvlig butik):

Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpzq3wq9.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Kronan köpte jag där men hade kunnat shoppa loss hur mycket som helst.. Isliljekonvaljer, hyacinter och så otroligt mycket fint..

• MiaMariah
    knyttis skrev 2007-12-02 14:43:54 följande:
    Bild av vår "lillajulgran"! Ni ska veta det doftar härligt hemma hos oss nu pepparkaksbak+grandoft!
    Åååå.. Vad vackert du pyntat!
    juliah skrev 2007-12-02 14:44:32 följande:
    Nu är det min tur att få bomba lite bilder hihi.Det var svårt att fånga på bild men trappen blev så vacker med lite levande ljus.
    Vad vacker trappan blev och så vackert med ljus!
  • MiaMariah
    juliah skrev 2007-12-02 14:46:01 följande:
    Såå vackert knyttis, kan föreställa mig doften..Mia, så fint! En krona saknas nog i vårt hem.
    knyttis skrev 2007-12-02 14:50:11 följande:
    Mer MiaMariah - Jätte fin krona!
    tack tjejer!
Svar på tråden Vita hem del 6