Inlägg från: MiaMariah
|
-
-
jo, hos mig gör det det..Peak skrev 2007-12-02 13:42:36 följande:FL uppdaterar inte vilka trådar det skrivs i (favoriter) - gör era det?
-
Ja, jag har beställt därifrån ett par ggr men första gången fick jag hämta paketet. Andra gången fick jag det hemkört. Så det hänger på Posten här i Sverige lite grann..Karamellfabriken skrev 2007-12-02 14:03:28 följande:Åh, ja den var verkligen fin, lampan.Är det någon som beställt från Isabellas. Var det därifrån man fick paketet hemkört till dörren?
-
ja, 150 DKK får du nog räkna med..Karamellfabriken skrev 2007-12-02 14:12:02 följande:Ok, blev frakten väldigt dyr?juliah skrev 2007-12-02 14:13:51 följande:Miah, haha...morgonpigg och morgonpigg, jobb är han på och inget annat!Karamell, har beställt en gång, fick stoora paketet hemkört.
-
Supersnyggt Julia, zinkhuset har ju jag likadant, hihi! Ska shoppa ett till fast större är det tänkt i nästa vecka. Älskar hyacinter och krukan var ju underbar!
Menar du zinkskyltarna på ljusen? Inte riktigt likadana som Knyttis men de liknar varann lite grann..
-
såklart! välkommen!MiLiJo skrev 2007-12-02 14:34:28 följande:Hej alla glada tjejer som älskar inredning i vitt...vad glad jag blev när jag hittade er Få man vara med och dela på era tips och råd?
-
Apropå shopping har jag ju glömt att visa vad jag köpte på Fröken Ros (ljuvlig butik):
Kronan köpte jag där men hade kunnat shoppa loss hur mycket som helst.. Isliljekonvaljer, hyacinter och så otroligt mycket fint..
-
Åååå.. Vad vackert du pyntat!knyttis skrev 2007-12-02 14:43:54 följande:Bild av vår "lillajulgran"! Ni ska veta det doftar härligt hemma hos oss nu pepparkaksbak+grandoft!Vad vacker trappan blev och så vackert med ljus!juliah skrev 2007-12-02 14:44:32 följande:Nu är det min tur att få bomba lite bilder hihi.Det var svårt att fånga på bild men trappen blev så vacker med lite levande ljus.
-
juliah skrev 2007-12-02 14:46:01 följande:Såå vackert knyttis, kan föreställa mig doften..Mia, så fint! En krona saknas nog i vårt hem.tack tjejer!knyttis skrev 2007-12-02 14:50:11 följande:Mer MiaMariah - Jätte fin krona!
-
Hihi, bildbombarderingsdags! Julia - hoppas också på en rea på Isabella sen, då ska det shoppas loss
Jeas krans..