juliah skrev 2007-12-05 07:09:17 följande:
Godmorgon!Lillafruluva men uschdå, hoppas hon blir bra snart igen!På mitt schema står så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...igen. Fick samtal från Helena skarp och de kommer om en vecka, istället för om två. Så med andra ord, jag har återigen mycket att stå i! Jag ska försöka få tag i någon som kan komma och städa, eller iallafall putsa fönster, jag fixar det inte just nu med barnen. Jag måste försöka hinna färdigt med tvättstugan (sy upp gardiner, måla hyllor, pynta, städa), fixa en gran, pynta det sista osv.
Oj, så snart! Vad spännande! Har du kanske nån som kan hjälpa dig med barnen eller med städningen?
Underbar krans!
mimmamum skrev 2007-12-05 07:36:20 följande:
Godmorgon!Mimmi, åh så fint! Förstår att du är nöjd! Vilken perfekt julklapp till dig själv!juliah, ojoj, kommer de redan!? Blir det julreportage alltså?! Du får ta hjälp av alla du känner, sådana här chanser kommer nog inte så ofta!Jag blir så ledsen när jag kollade min mail, har fått mitt första negativa omdöme på Tradera. Jag köpte för en tid sedan ett Kalikå mjukdjur på Tradera, det visade sig när jag fick hem nallen vilken köparen beskrev i toppskick, att det var ett stooort hål på den! Jag mailade tillbaka och bad om att få tillbaka en del av pengarna då beskrivningen varit helt felaktig. Hon svarar då att jag borde vara nöjd som fick den så billigt - men det hör inte till saken tycker jag! Hon har skrivit i omdömet att vi kunde löst det på ett smidigt sätt och att jag är en omöjlig köpare. Men hon ville ju inte lösa det! Vad kan man göra?
Nämen vad trist.. Jag hade gjort precis likadant som du så det är inte ditt fel!
Lisa1981 skrev 2007-12-05 08:05:34 följande:
Här kommer då lite bilder. Bjuder först på en bilj på julkortet som jag har beställt nu på morgonen.Hjärtan som jag hr sytt för att pynta lite här hemma. Det va så roligt när jag väl hade fått till en bra form.Sedan bilder på skåpetLägg märke till den fina sladden bakom. Sambon är elektriker så det ska fixas ett uttag bakom skåpet, men det är väl som bagarn och hans bröd Juliah, jag tror att det kan vara från miljögården lyktan är. Jag såg den här hemma i den lokala butiken och jag bor en bra bit ifrån dig. Den va lite slitet träig och med fin stängning. Väldigt enkel. Vad var det för färg du va ute efter. Jag ar en i grått i mitt badrum från samma serie tror jag. Det är ialla fall samma stängning.Bild kan du få om du vill
Å vad fina bilder du visar, underbart julkort!
Kajsa M skrev 2007-12-05 10:02:20 följande:
Jag hängde den så här. Ursäkta dåliga bilder, det regnar och blåser...
Å så vacker!