Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-01-04 10:29:56 följande:
    I eftermiddag ska vi till Ikea. Hoppas kunna köpa någon förvaring till Jacobs rum.
    Hoppas ni hittar någon bra förvaring, bägge mina grabbar behöver nya möbler och då funderade jag på expedit och Trofast.
    Berätta gärna vad det blev sen.
  • Camilla R
    gemelli skrev 2008-01-05 12:48:20 följande:
    Hihihi jag tillhör ju gamlingarna här i tråden...Men ställer mig snällt brevid mimmi o syltan vi 70-talister
    Jag tillhör också de "gamla" 70-talisterna

Har idag haft lite släktkalas för sonen som fyllt 7 år, så idag har det helt gått åt pipsvängen med den slanka linjen, men imorgon är en ny dag!
    Trevlig lördagkväll!!
  • Camilla R

En gång i tiden hade jag också det -ätstörningar alltså, fast då den "bakvända" varianten, bulimi.
    Men det är nu glömt, men jag kommer inte någonsin att banta. Däremot är det ju en sund idé att tänka på vad man äter. Det är mitt mål.

• Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-01-05 19:03:32 följande:
    Gemelli och Camilla R - fegisar.. . Ni måste ju skriva ut exakt näääär på 70-talet som ni är födda! Det har ju vi andra gjort *nyfiken*
    Jag är modig, jag är född 1970
  • Camilla R
    Himmelbit skrev 2008-01-05 19:04:34 följande:
    Mimmi - vill du se lite övervåning? Vet inte om ni andra är så intresserade av halvfärdiga byggen, men i så fall får ni hojta till!
    Klart vi är intresserade
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2008-01-05 19:05:07 följande:

Ja jag är också 70-talist. Fyllde 30 i somras. En seger! Har haft en känsla i kroppen i många år att jag aldrig skulle fylla 30. Men så var jag ju i princip död efter Miras födelse också. Så ngt låg det nog i känslan. Varje dag över 30 är att leva!!!
    Usch, det låter otäckt. Hoppas du mår bra nu och så har du ju två goa tjejer.
    Tyckte mina båda förlossningar var dramatiska nog.
  • Camilla R

Camilla R skrev 2008-01-05 19:04:46 följande:

Jag är modig, jag är född 1970
    Är jag äldst med det? Känner mig genast som en "tant"..... Nej, kanske inte ändå, man är väl ändå aldrig äldre än vad man känner sig och någonstans på vägen så slutade jag räkna år, jag liksom bara firar födelsedag en gång om året
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2008-01-05 19:09:11 följande:

CamillaJa mina prinsessor kommer aldrig få ngn liten prinsbror.
    Nä,och mina prinsar får inte heller någon prinsess-syster, fast jag är så otroligt glad och nöjd med mina två killar så det känns gott och bra ändå.
  • Camilla R
    mimmi006 skrev 2008-01-05 19:11:45 följande:
    Jag var på mio och spanade in rean idag... inget jag behövde/ hade råd med, men för er som gillar New England, hade de ganska bra rea på vineyard.
    Såg du några fina fåtöljer?
Svar på tråden Vita hem del 6