Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Sylt skrev 2008-01-07 16:07:25 följande:
    Någon som vet vad Poshliving på Sveavägen är? Försöker ringa dit.... men de vill att jag registrerar mig hos Ventelo för att komma fram....
    Ja, jag vet -en inredningsbutik, fast det visste du nog innan, är det något särskilt du vill veta?
  • Camilla R
    numberone skrev 2008-01-07 20:27:52 följande:
    www.blocket.se/vi/14121808.htm tror ni om detta skötbordet om man målar det vitt med nya knoppar?
    Det kan nog bli helt OK.
    Vi hade IKEAS serie VISDALEN som skötbord när det begav sig, överdelen är nu bortplockad och kvar är hyllan som står kvar i sonens rum. Kändes praktiskt att kunna använda länge.
    Bild finns här (inte min annons)
    www.blocket.se/vi/14198687.htm
  • Camilla R
    Sylt skrev 2008-01-07 20:43:36 följande:
    De har en sak som jag skulle vilja att de skickade. Kan inte få tag i dem, har mailat o inte fått svar. När jag ringer så uppmanas jag att koppla in "Ventelo" (ngn växelgrej). Ville mest veta om det var en vettig firma och kanske om ngn visste om de skickade saker?
    De får nog anses som vettiga, vet att de har figurerat i något inredningsprogram på TV och jag har varit där och fönstershoppat ett par gånger (även om det alltid i sig är så vettigt)
    De kanske har haft stängt över julhelgen och knappat fel på sin telefonsvarare...
  • Camilla R
    jen05 skrev 2008-01-08 10:13:29 följande:
    Provar igen då! känner någon av er till LUSTFYLLT keramk? undrar om hon skickar?//Lina
    Hade aldrig hört talas om det, men blev nyfiken och surfade in på deras sida -fanns en del fint.
    www.lustfyllt.eu/main.asp
    skicka ett mail till dem och fråga
  • Camilla R
    Sylt skrev 2008-01-08 10:19:23 följande:
    Godmorgon, brudar!Liitet inlägg i bloggen om Isabella Smith 
    du får baka pyttesmå kakor
    Fast de var ju fina i alla fall, köpte du något mer som du kan visa upp för oss alla nyfikna?
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2008-01-08 13:22:33 följande:
    Åh jag är så glad! Fick mail från Lantliv, min favorittidning! De undrar om de får tipsa om min blogg i nr 3, de ville även visa bild på mina Änglapållar! Så skoj! De ska tydligen tipsa om en inredningsblogg i varje nummer! *lycka*
    GRATTIS, vad roligt!!
  • Camilla R
    Mori skrev 2008-01-08 19:35:39 följande:
    Hittat lite fina speglar på blocket. Snälla säljaren levererade dem hem till vår dörr!Moa åker kanan på leklandet i Eskilstuna. Ser mer ut som fritt fall Kan lova att den var brant den kanan!!! (kolla vinddraget i håret när hon faller!)
    Jättefina speglar -leverera gärna en till mig också
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-01-08 19:02:55 följande:
    Ikväll kl 20.00 på Tv4 börjar Bygglov.
    Åh, det vill jag se. Tycker att du brukar vara duktiga där och framförallt så lyssnar de ju till vad de som bor i huset vill. Inte direkt alltid de har gjort så i ex Koja till slott.
    Får hoppas på en snabb nattning av barn idag..
  • Camilla R
    Mori skrev 2008-01-08 19:47:52 följande:
    Han hade två till
    Då är det bara att han börjar köra hit en i alla fall...
Svar på tråden Vita hem del 6