Inlägg från: Kickan07 |Visa alla inlägg
  • Kickan07

Vita hem del 6

Jättefint!! Så stämningsfullt med slingan över skåpet också. Perfekt!

• Kickan07

Vilken fin vedkorg, var har du köpt/hittat den? Letar efter en jag med..

• Kickan07

Njaa, inte riktigt. Bor lite utanför Jönköping.. Men man kanske får ta en sväng till Tranås då! Vill ju även såå gärna ha en lampa jag såg hos Moster Malla (eller var det Mollys Hus?) för ett tag sen. Du vet en sådan Mimmi, Juliah, Kajsa etc har. Finns även på Indiska men utan el i. Men nu har de säkert inte den kvar ändå, för de hade bara en när jag frågade. Svammel..

• Kickan07

Vilka fina bilder ni bjuder på, det är så härligt att avsluta kvällen med lite inspiration!!

• Kickan07

Fluffiga Moln- Får jag också kika in hos dig? Jag blir såå nyfiken när alla skriver hur fint du fått det..

Sedan har jag en fråga till er som har träpanel i taket. Vilken sort har ni valt? Om någon har bild på det också vore det jättesnällt. Vi håller ju på och bygger hus och nu är det dags att bestämma det. Vad smidigt det hade varit om det bara hade funnits en sort så man slapp välja.. Jag tänker mig nog något som liknar pärlspont om ni förstår vad jag menar.?

• Kickan07

Himmelbit-Jamen den var ju jättefin! Den ska jag visa för mannen sen. Vet om den har nåt namn? Tack för hjälpen förresten!

Malins79-Det rummet du visade nyss är bara såå fint. Det ser så lugnt och harmoniskt ut! Den känslan vill jag med ha i vårt nya hus.

VSM-Jättefina möbler men blir nog ännu finare i vitt tror jag. Men om du tvekar så kan du väl vänta och låta det mogna fram.

• Kickan07

MiaMariah-Åh, jag som är superhungrig. Det riktigt vattnades i munnen på mig! Jag tar gärna lite glögg till

• Kickan07

Himmelbit-Tack för hjälpen, skriver ned! Vet dock inte vad panelclips är, men det kanske min gubbe gör

• Kickan07

Gokväll på er!
    Kommer inte i håg vad jag skulle kommentera, bara ett jätte mega stort grattis till Juliah för reportaget!!! Ser verkligen fram emot att lusläsa både aftonbladets och den andra tidningens reportage från ditt underbara hem. Och ta det lugnt.Du behöver nog inte fixa så mycket. Vi är ju så många härinne som älskar ditt hem så som det är och jag är övertygad om att andra kommer göra det med!!

Sedan undrar jag om ni som bor i Göteborgstrakten vet någon som säljer de fina zinkhusen fr Walter og company? Ska dit i morgon på lite shopping och Jul på Lisebergs runda. Ska bli såå roligt

Sedan frågar jag lite fint igen om jag får komma in till dig Fluffiga Moln? Alla pratar om hur fint du har det, och jag skulle väldigt gärna också få se

Just det ja, stort grattis även till malins79! Den sängen är verkligen underbar!!

• Kickan07

Tack MiaMariah! Det ska jag göra då! Tyckte bäst om ettan, fast den andra var fin med!

FruPuffen!
    Det låter bara för härligt! Blir så avundsjuk!!

Svar på tråden Vita hem del 6