Inlägg från: Kickan07 |Visa alla inlägg
  • Kickan07

Vita hem del 6

Hej på er!
    Nu behöver jag verkligen allas er hjälp!

Vi beställde kök i går och nu börjar jag vela.. Det är inte för sent att ändra sig, men isf måste jag göra det idag. Bråttom alltså!! Har lagt in två bilder på två olika lösningar i galleriet. Snälla ni , skulle bli så gald om ni kikade in och säger vad ni tycker.

Köket till höger är det vi beställt, alltså det med mindre luft kring fönstret, bredare vitrinluckor och en kokboksylla till vänster.

Det andra är alt hade vi först bestämt oss för men så tyckte mannen och kanske jag med att det blir för mkt luft kring fönstret..

SÅ SNÄLLA NI HJÄLP MIG, NI ÄR JU SÅ DUKTIGA!

• Kickan07

tack snälla linao matilda!

Fler åsikter??

Förlåt att jag bara hoppar in med mitt, känner mig bara sååå stressad över detta! Har haft hjärtklappning hela dagen, sjukt va...Men vill ju så gärna att köket blir bra o inte konstigt planerat.

Läser i kapp o kommenterar sen..

• Kickan07

Tack lillafruluva!

jag uppskattar verkligen att ni tar er tid ska ni veta!!!

Fler som orkar kika in? *springer mellan sonen i badet o datorn*

• Kickan07

Tack CamillaR!
    Va skönt att ni är eniga!

Tar tacksamt emot andras synpunkter oxå! Eller om det är något annat som ser knasigt ut så tala jättegärna om det!

• Kickan07

Nu har jag läst i kapp sista sidan iaf och kan bara säga till Juliah- vet precis hur det känns! Nu har jag börjat jobba 1,5 dag i veckan och det passar mig väldigt bra. har löst det med att farmor/mormor/pappa turas om att ha vår lille kille, så han ändå får vara hemma så länge som möjligt innan förskoletart.

Innan kändes mina dagar oändliga. Huset kändes ofta som ett fängelse och alla dagar såg likadana ut. Mannen åker direkt till bygget efter jobbet och kommer sällan hem förrän 22. Jag älskar ju min son över allt, men behöver träffa vuxna med för att må bra!

Men du skulle väl börja jobba efetr sommaren igen? Så kanske din man har lite semester i sommar så ni får umgås med?

Vet inte om det hjälpte nåt men i bland kan det bara va skönt att veta att man inte är ensam om att känna sig ensam, virrig..

• Kickan07

Tack ninizen för din åsikt! vad kul att du tyckte om det! Hoppas det blir bra i verkligheten med..

• Kickan07

Oj, vad mga inlägg jag gjort i dag. Jag som brukar va så passiv..
    Men ville bara tacka Kajsa oxå för att du tog dig tid, tack snälla! Ni ska veta att era åsikter betyder mkt även om jag eg inte känner er eller gör så mkt väsen av mig i tråden.. Men vet ju att ni alla har så god smak!

• Kickan07

Sista inlägget på en stund, jag lovar1
    Jättefin tvättstuga Kajsa!!!
    Kommenterade i bloggen med!

• Kickan07

Tack lasse!

Livet från ljusa sidan- Känner igen mig såå väl i det du beskriver. Min kille är 16 månader, leker med något i nån minut, sen är det inte roligt längre. Jag försöker vara med o sätta igång honom, för att sedan kunna pyssla med mitt.(Jag är inte heller bra på att leka). Men han vill bara att jag ska va med hela tiden. Nu skäms jag för att berätta,men jag är förskollärare så jag BORDE veta hur man leker/underhåller små barn, men känner mig lika rådlös som du. Min pojk blir oxå nöjd om han får titta på tv, typ teletubbies, så det brukar han faktiskt få göra en stund när jag lagar mat tex.
    Har dock märkt att när vi går ut, åker i väg till andra, är han inte alls så här "rastlös". Tror faktiskt i bland att han är uttråkad av att va hemma mycket, han gillar helt enkelt när det händer lite!

Jaa, det var väl inga råd jag kom med, men du är iaf inte själv om detta! Hoppas andra kan ge dig lite tips..

• Kickan07

Gokväll!
    Vet att det är några dagar sen nu, men vill ändå passa på o tacka alla som gett sin åsikt om vilket kök vi skulle välja! jag är så glad och tacksam att ni tog er tid!
    Det blev köket som vi eg redan hade beställt och som de allra flesta av er tyckte bäst om. Så skönt att det slutligen är bestämt så kan vi släppa ett av alla miljoner beslut!

Juliah-säger som andra, din tvättstuga är ljuuvlig!

MiaMariah-Du ska absolut inte ta åt dig, du har det ju så fint! I bland tror jag faktiskt att folk som håller på så bara är avundsjuka..

Lasse- Jag gillar mattan när jag ser bilden, men har ej sett den irl.

• Kickan07

fluffiga- Det med kokbokshylla o lite bredare vitrin. (Finns bild i galleriet om du inte redan sett)

Håller helt med dig om att planeringen som borde vara rolig o spännande inte alltid är det. Nu är det mest jobbigt faktiskt..

• Kickan07

Mia- Fy så tråkigt för oss, men gör det som känns bäst för dig! Hoppas dock att du kommer tillbaka sanrt igen!Kram

Fluffiga- Tack snälla! Av de bilder du lagt in här på ditt kök så är det superfint!

• Kickan07

Glömde- Grattis Mimmi till golvläggningen! Är såå nyfiken på att se hur det blir. Hoppas på bilder snart!

• Kickan07

Hoppar bara in och säger; Mia-Roligt att du tog beslutet att stanna här! Hoppas du känner att du är omtyckt härinne för det är du!!

Svar på tråden Vita hem del 6