Inlägg från: Kickan07 |Visa alla inlägg
  • Kickan07

Vita hem del 6

MiaMariah-pallen blir jättefin vit och margarinlådan vill jag ha när du tröttnat på den Såå fin!

Kajsa-Hoppas du hittar bordet med stort B! Annars kanske du som är så pysslig/händig av dig snickra ett själv;-D

• Kickan07

Nä nu såg jag att lådan redan var tingad av Camilla R. Attans att jag är så långsam

Hur gjorde man gubben som blinkar? Glömsk..

• Kickan07

Fluffiga Moln- Hoppas katten kommer tillbaka snart, det gör den säkert. När vi hade katt en gång i tiden så kunde den vara borta flera dagar för att sedan komma tillbaka som om inget hänt.Och du ska se att operationen av sonen kommer gå fint. Men som mamma är man ju orolig och det tycker jag man har rätt att vara. Jag tycker jag är orolig för allt jämt och ständigt. Fy vad jobbigt det är..

• Kickan07

Nähä, dags för sängen! Ha en fortsatt tevlig kväll!

• Kickan07

Hoppar in snabbt innan jag och maken ska på julbord. Måste bara säga Juliah- Reportaget var ju JÄTTEBRA! Jag tycker man får bekräftelse på den bilden man haft av dig och ert hem sedan tidigare. Underbar enkel, ljus inredning och du och barnen ser så avslappnade ut! Sen hade jag så klart velat se ännu fler bilder och jag kan ju förstå med all tid du lagt ner att det känns som lite bortkastad tid när det inte blev fler bilder. Men försök njuta av det som kom med och känn dig stolt, det har du all anledning att vara!

• Kickan07

Så- Nu äntligen kunde jag skriva inlägg igen! Vad är det för idiot som finner nöje i att göra så här? Ska erkänna att jag ringde maken på jobbet och gav honom en mindre utskällning eftersom jag trodde det var han som satt nån slags "spärr" för att hindra mig från att skriva här! Han tycker att jag är inne här alldeles för mycket..

Hur gör jag om något liknande händer igen?
    jag blev så upprörd nu så jag glömt vad jag skulle kommentera..

• Kickan07

Säger som någon annan-Vad mycket ni skriver!! Jätteroligt givetvis, men jag glömmer ju bort vad jag skulle kommentera.. Få se om jag kommer i håg lite.

Gemelli- Vide är såå söt, riktig liten goding!

JohannaJ(tror jag det var)- Stort Grattis till lille Hilding, ännu en sötnos, så härligt! Man blir sugen på en till när man ser så små underverk..

Mimmi-Krya på dig! Att du har ett underbart kök med härliga detaljer i har ju andra redan sagt..

FluffigaMoln-Jättefint kök du med och resten av ditt hus verkar också gå heeelt i min smak. Så roligt att få se en skymt av ditt hem, ni har lyckats så bra med ert bygge!

Hoppas inte jag glömt någon nu..

• Kickan07

Såg att ni pratat om MHows fina kakfat idag. (Ett märkligt sammanträffande eftersom jag i dag hämtat hem ett som jag beställt av samma tjej.) Såg det i bloggen och tyckte det var så fint så tack MHow!

Nu till en liten undran jag har. På bilden i MHows blogg ser fatet riktigt täckande vitt ut, men när jag öppnade mitt paket så var mitt lite annorlunda. Dels var det inte riktigt så vitt som jag tänkt mig, men framför allt så var som pyttesmå hål i keramiken som det vita inte täckte så det ser lite prickigt ut om ni förstår. Nu vet jag att bilder kan vara lite missvisande, men detta stör mig lite då fatet ändå var rätt dyrt. Men hur gör jag nu? Kontaktar henne, skickar tillbaka fatet eller behåller och ser det som charmigt att det inte är helt perfekt? Vill ni råda mig?

Sedan undrar jag MHow-Hur ser ditt fat ut? Är det perfekt täckande kritvitt? Det är ju möjligt att det bara såg så ut på bilden du tagit?.

Hoppas på svar!

• Kickan07

Förlåt att jag tjatar, men nu kom jag på att Miamariah också visade bild på ett sånt fat tidigare i dag. Hur ser ditt fat ut MiaMariah? Är det helt felfritt utan skavanker?

• Kickan07

Grattis Mimma till bloggutmärkelsen, vad roligt! Någon gång hoppas jag bli ägare till en av dina fina änglapållar!

Grattis Lcroft till jobbet!

Grattis VeroniQa till din fina bebis!

Hoppas inte jag missade nån nu..

HIMMELBIT!!!-Du visade för nån dag sen bild på takbjälkar. Vet du möjligtvis hur ni fäster dem i taket/väggen? Skulle såå gärna vilja ha det med i kommande huset, där vi också har ryggåstak som ni. Min man är dock skeptisk till om det går rent konstruktionsmässigt. Skulle bli väldigt glad om du visste hur ni ska göra. Isf ska jag sätta i gång operation övertalning här hemma. Just nu är min man emot alla nya ideer jag kommer med tyvärr. Han tycker vi har nog att göra ändå, vilket iofs är sant..

(Kommer bli jättefint på övervåningen när det är färdigt, hoppas få se mer bilder då!)

Svar på tråden Vita hem del 6