Inlägg från: lillvilda |Visa alla inlägg
  • lillvilda

Vita hem del 6

åh vad mycket fint ni visar upp. Jag blir så glad när jag får titta in i era fina hem och det kliar i fingrarna och jag vill få börja inreda i vårt hus. Jag har ju samlat på mig så mycket ideer från den här tråden.

Mori. fy vad hemskt ni blev bemötta, så får det ju bara inte gå till!!klart dottern blir rädd när hon får möta så dåliga läkare. Jag tycker oxå att du ska vända dig till chefen och klaga och sen framöver titta efter om det finns privat alternativ för de brukar vara mycket bättre.

• lillvilda

jag frågar inte om lov. fast det borde man kanske göra. ´Men jag brukar lämna en länk till källan.

lasseliten skrev 2007-11-28 10:20:39 följande:
    Hej vänner!Mori - usch, vilken dålig läkare. Bli alldeles ledsen och samtidigt förbannad när jag läser om hur han behandlade er. Anmäl honom! KRAM! Och krama sjuklingen också! Mimma - jättefint i bloggen! Funderar, hur gör man om man vill lägga ut bilder från exempelvis ikea i sin blogg, ska man fråga om lov först? Hur gör ni?
  • lillvilda

åh tack!
    Camilla R skrev 2007-11-28 10:20:41 följande:

Jag tycker det blev jättefint!
  • lillvilda

oj men hjälp..haha hur orkar man leva i det där å törs man lägga ut sånna bilder.

malins79 skrev 2007-11-28 18:47:02 följande:
    www.blocket.se/vi/14358358.htmär dettta ett skämt, vill dom inte ha det sålt?!
  • lillvilda

åh så fint!! vart får ni allt i från, tyger, saker och ideer??
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-28 20:52:23 följande:

Provar igen....
  • lillvilda

ja jag har ju inte så stilfullt hem som er och är inte heller så bra pysslare men vill nån kika in så har jag nytt i bloggen www.metrobloggen.se/lillensmamma bara ett litet pyssel i mitt köksfönster.

åh jisses vad det ska bli skönt att lämna lägenheten och flytta till huset i mars. Jag känner mig verkligen färdig med att bo här. Längtar efter att få sätta prägel på huset. Som sista styling innan v ska sälja lägenheten så har vi nu målat både vardagsrum å hall vitt. Nu känns lägenheten riktigt ren å fräsch. Men jag har ingen lust att pynta nått överdrivet här hemma för jag har noll inspiration kvar för den här lägenheten jag vill bara till huset.

• lillvilda

oj MiaMariah bra jobbat!! fint nu kan man snoka runt å få inspiration igen

• lillvilda
    MiaMariah skrev 2007-11-30 22:32:42 följande:
    jag lägger till din blogg också!
    Åh tack jag tycker väll inte precis min blogg håller er standard men jag får arbeta på det...jag samlar och samlar i min inspirationsmapp på datorn så jag hoppas jag ska kunan förverklgia lite ideer i huset å då ska jag oxå lägga upp vita vackra bilder i min blogg *drömmer*
  • lillvilda

Tack! va kul att du tittade förbi i min blogg!

LinaoMatilda skrev 2007-11-30 22:42:42 följande:
    Va fint med tallkvistarna och ljusen!
Svar på tråden Vita hem del 6