Vita hem del 6
nämen urrk äter man upp spindlar i sömnen..huu. ja jag fasar faktiskt över vilka kryp som kan finnas i de gamla huset vi köpt.jag är inte rädd för kryp men det känns ju inte fräscht att ha dom inomhus.
nämen urrk äter man upp spindlar i sömnen..huu. ja jag fasar faktiskt över vilka kryp som kan finnas i de gamla huset vi köpt.jag är inte rädd för kryp men det känns ju inte fräscht att ha dom inomhus.
super mysigt
!!
fina bilder!! jag gissar myrten för bladen ser ut att sitta parvis vid stammen och det gör dom väll inte på olivträd men det var svårt att se.
åh ad mysigt det låter.
vad härligt snart får ni börja stöka i huset.. så kul!!
snyggt! ja det var en snilleblixt de
ja dom är så söta. jag har funderat på om sonen ska få en sån när han blir lite större.
usch pärlan tur att det gick bra!
Du jag måste fråga dig oxå hur ni gjorde med er öppenspis. Vi har ju en öppenspis i huset och vi är så glada för det för det är ju så mysigt MEN den är just nu ful som stryk och vi tänkte om vi gör den vit så ser den bättre ut än nu när den är tegelfärgad. Men hur gör man den sådär vit å fin som er blev??
okej ja då är det som jag anade att man gjorde...phuu jag det blir att hugga in med murbruket då när vi fått huset. Jag vill ha en vit öppenspis inte den gräsliga som är nu. Jag får höra om sambons pappa kan hjälpa mig. Tack för tipset! Det blev väldigt fint!