Vita hem del 6
haha ibland blir det så tokigt när man citerar men du fattar ändå va pärla1
haha ibland blir det så tokigt när man citerar men du fattar ändå va pärla1
Åh jag skulle vilja ha en del ur Greengate serien med snowboard. Båe jag å sonens pappa är snowboardfrälsta å det var just tackvare snowbarden som vi träffades så det vore lite kul att ha det i sonens rum men de är ju itne billiga. Nån som vet vart det går får tag i greengate till bästpris.
I övrigt håller jag med dig Peak stjärnor är så fint!!
åh vilket jobb. mina kompisar har just gjort samma sak dom sa att det var ett väldigt jobb att plocka ihop allt, 700 kg kök fick dom med hem. Men det blir nog väldigt fin när ni fått upp det!
Mitt tips avslagen cola och lite banan..ja det låter sjukt å äckligt men det fick mamma när hon blev jätte dålig i turkiet. Just den avslagna colan brukar göra susen.Men drick bara lite lite åt gången.
aj då..ja då funkar det ju inte. Min moster drev hotell i turkiet och det var hennes bartender som tog hand om mamma cola å banan funkar fint mot bakfylla oxå nämligen.
Kajsa M skrev 2007-12-08 15:38:31 följande:
nej nej jag förstod vad du menade jag menade att det funkar ju inte om man inte klarar av att dricka det alltså
Men det är ju så jag åt ärtsoppa när jag var gravid med liam och spydde upp allt för jag hade sånt illamående. jag skulle inte drömma om att äta ärtsoppa nu...urk.
Kajsa M skrev 2007-12-08 15:46:14 följande:
juliah: den bilden på ert vardagrum/allrum har vi lite som inspiration för vårat sovrum. Sambons pappa ska hjälpa oss reovera men vi har lite olika smak (han gillar lackadfuru, behöver jag säga mer) så för att det ska bli som vi vill så visar vi honom bilder på vad vi strävar emot. Tro han börjar fatta stilen
Beatrize74: åh vad de är trist när de är jobbigt med grannarna.
oj jag slog på roomservice..jisses vilken tapet de sätter upp..lite mycket för mig.
kanal5.se/image/image_gallery
tapeten dom sätter upp i roomservice. Åh hemma hos snickaren mattias oxå.
ja det lovar jag att göra. Vi får ju inte huset förän i mars å det dröjer ju lite nog in i april förän vi kan börja bygga upp övervåningen, den ska ju rivas ut först Det ska bli jätte kul att se resultatet.