• LCroft

Vita hem del 6

Sylt skrev 2007-11-07 15:25:31 följande:
    gem --> Lycka till!Ang uppfostran. Det är svårt, man kan ju bara veta hur man själv vill ha det. Jag gillar ordning o reda o vill gärna ha barn som man kan ta med sig utan att skämmas. Många tycker säkert att jag är för sträng. Ibland är det svårt att umgås med föräldrar som har en helt annan inställning, barnen blir förvirrade. Vår treåring gillar regler, det känns som att det ger  honom trygghet. Att han sen ibland tar det för långt o blir en polis är en annan sak .
    Låter som vid oss
  • LCroft
    Sylt skrev 2007-11-07 15:28:21 följande:
    Haha, vi har en sådan vagga - men bebisen ligger inte i den - han ligger på mig hela natten
    Vi hade åt Ida en också, fast bara här nere, hon sov i vår säng tills hon var 5 månader då började hon sova i eget rum i spjälsängen, sen dess har jag inte sett henne i vår säng, otacksamma unge!
  • LCroft
    Sylt skrev 2007-11-07 15:32:27 följande:
    . Han sover faktiskt där ett par timmar, sen gnäller han o vill över. Han vill bara mysa hela tiden, stoppar man ner handen i vaggan så klamrar han sig fast o vägrar släppa *skär i hjärtat*.
    Åååh lilla gubben  Det där hjälper ju inte mina äggstockar precis Mys med lilla gubben så länge du får, tiden går alltför fort och plöstligt ser man inte ens dem mer. Min "lilla gubbe" ser man knappt mer, skola och träningar tar all tid tycker jag, eller så vill han inte bara mysa med mamma mer
  • LCroft

Måste titta en snabbis för att kolla om gemelli åkt iväg? Jobbigt att föda på distans

• LCroft

Hoppas gemelli har åkt iväg nu

VSM: Du måste vänta tills barnen sover och ni sitter och myser med lite tända ljus, kanske en stark grogg åt mannen SEN tar du upp hur gulligt det skulle vara med en liten som skulle ligga och snusa i vaggan breved er Min man bara väntar på att jag ska säga högt att en fjärde skulle inte vara dumt, nu och då frågar han med glimten i ögat om det är dags att gå upp på vinden snart Förresten du ska få en enorm kram av mig!!! TACK fick ljusstaken idag och den är sååå fin *glad*

Nåt mera skulle jag säga också... ja! Välkomna alla nya

• LCroft
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 17:58:40 följande:
    Jag vill "tacka" personen som håller på att anmäla mig hit och dit.Starkt av dig att inte kunna säga det till mig istället för att anmäla mig!
    Va???
    mimmi006 skrev 2007-11-07 18:04:26 följande:
    Skumboll- du får öppna plånboken och kolla in på nätbutikerna LCroft- vad är det för fin ljusstake du skriver om?
    Den som alla andra också har men vi här i Finland inte hittat Nusnäs ljusstaken
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-07 18:06:51 följande:
    Aha! Är det så man gör?! Tror att maken blir en ganska svårt nöt att knäcka med tanke på att han inte var särskilt sugen på att skaffa varken tvåan eller trean innan jag övertalade honom. Kul att du gillade ljustaken!! Hade paketet klarat sig? Var lite orolig att de inte skulle klara sig.
    Äh, min man var inte alls sugen på trean heller men det ändrade sig, nu är han mera sugen på en fyra än vad jag är, beror kanske på att jag är den som måste vara gravid?

Paketet hade klarat sig hur bra som helst. Snälla pressan kom hem med min åt mig
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 18:05:11 följande:
    helt seriöst... nu funderar jag på att kasta swapgrejjerna åt skogen och ta bort mig helt från Fl.... känns totalt värdelöst att vara så hatad av någon inte kan stå för det
    Nej ta inte bort dig! Ställ dig över såna saker, du är bättre än den som håller på så. Du vågar ju stå för dina åsikter, det gör ju tydligen inte den som anmäler dig? Dessutom skulle vi sakna dig för mycket!
  • LCroft

MM: Jag knackar snällt på dörren, får jag komma in?

• LCroft

Vilken fin ljuskrona! Skulle bli jättefin med granris i till julen Köp juliah, imorgon får du ju shoppingpengar Var det finnen som köpte förresten?

• LCroft

MM: Lycka till imorgon!

Hinner inte kommentera alls, springer mellan datorn och tv:n, fattar inte att det finns så sjuka människor eller i det här fallet en! Har ni sett om galningen som skjutit i en skola här i Finland?

• LCroft

Hade skrivit ett långt inlägg och så bara försvann allt, typiskt!

Nåja, grattis till VeroniQa.

Håller tummarna för Surfturf och MM idag.

Underbart mysigt litet kök och fin fotovägg, var det månne Adamama som visade det?

*tänker*

juliah: Fy för mössen! Hade inte vågat gå ner i köket jag heller, rädd för smådjur!

Här har det snöat lite så vi ska gå ut i snön en liten stund så länge det finns kvar

Svar på tråden Vita hem del 6