Vita hem del 6

Måste titta en snabbis för att kolla om gemelli åkt iväg? Jobbigt att föda på distans
Hoppas gemelli har åkt iväg nu
VSM: Du måste vänta tills barnen sover och ni sitter och myser med lite tända ljus, kanske en stark grogg åt mannen SEN tar du upp hur gulligt det skulle vara med en liten som skulle ligga och snusa i vaggan breved er
Min man bara väntar på att jag ska säga högt att en fjärde skulle inte vara dumt, nu och då frågar han med glimten i ögat om det är dags att gå upp på vinden snart
Förresten du ska få en enorm kram av mig!!! TACK fick ljusstaken idag och den är sååå fin *glad*
Nåt mera skulle jag säga också... ja! Välkomna alla nya
MM: Jag knackar snällt på dörren, får jag komma in?
Vilken fin ljuskrona! Skulle bli jättefin med granris i till julen Köp juliah, imorgon får du ju shoppingpengar
Var det finnen som köpte förresten?
MM: Lycka till imorgon!
Hinner inte kommentera alls, springer mellan datorn och tv:n, fattar inte att det finns så sjuka människor eller i det här fallet en! Har ni sett om galningen som skjutit i en skola här i Finland?
Hade skrivit ett långt inlägg och så bara försvann allt, typiskt!
Nåja, grattis till VeroniQa.
Håller tummarna för Surfturf och MM idag.
Underbart mysigt litet kök och fin fotovägg, var det månne Adamama som visade det?
*tänker*
juliah: Fy för mössen! Hade inte vågat gå ner i köket jag heller, rädd för smådjur!
Här har det snöat lite så vi ska gå ut i snön en liten stund så länge det finns kvar