• LCroft

Vita hem del 6

juliah!!! *skrattar så jag nästan trillar av stolen* Vet du, mannen köper jämt hem lauantaimakkara, åt hunden!

Superkvinna? Inte alls, tycker bara det är tråkigt om jag inte har nåt att sysselsätta mig med Skrattande Och så har jag kommit fram till att jag högst troligen var piga i mitt förra hus, tycker det är rätt roligt att klyva lite ved och elda *fniss*

• LCroft
    LCroft skrev 2007-11-09 07:38:36 följande:
    juliah!!! *skrattar så jag nästan trillar av stolen* Vet du, mannen köper jämt hem lauantaimakkara, åt hunden! Superkvinna? Inte alls, tycker bara det är tråkigt om jag inte har nåt att sysselsätta mig med  Och så har jag kommit fram till att jag högst troligen var piga i mitt förra hus, tycker det är rätt roligt att klyva lite ved och elda *fniss*
    i mitt förra hus? Förra liv ska det ju vara
  • LCroft

Enji: Krya på dig! Här i Finland finns nåt som heter Actimel, en youghurt dryck som är super! Varje gång magsjukor börjar cirkulera på skolorna så börjar vi dricka den hela familjen och *peppar, peppar ta i trä* så har vi klarat oss utan nu i 2 år, fast hela skolan haft.

juliah: Du är för rolig Vi äter aldrig lördagskorv  

lillafruluva: Vad har du gjort för smörgåstårtor?

• LCroft
    LinaoMatilda skrev 2007-11-09 07:55:36 följande:
    Lördagskorv är gott. Men innehåller E621 vilket är förbjudet att lägga i barnmat. Ger därför inte åt barnen. Försöker köpa mat med så lite E'n som möjligt.
    Gör det! Det visste jag inte Undrar om man ska ge det åt hunden då? Fast han får bara ett par skivor om dagen tror jag? Mannen som matar honom med korv...
  • LCroft

lillafruluva: Mmmm.... så gott!!

Lina: Saft brukar jag kolla men har inte tänkt på att det finns i korv. Och pappa som jämt gick omkring och åt lördagskorv och matade oss barn med det också. Därför jag inte gillar det mer

• LCroft
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-09 08:13:25 följande:
    Men vad f*n!! Varför försvinner texten från just det inlägget??Jag är sugen på att bygga en hylla som ska hänga över vår säng, www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g... . Har sett en som är precis som jag vill ha den bara alldeles för dyr och 60cm för kort. Men den borde inte vara så svår att bygga själv: www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g...Hade det blivit fint?
    Skulle bli fint!
    LinaoMatilda skrev 2007-11-09 08:13:55 följande:
    Men du verkar ju må bra iaf
    För det mesta iallafall Skrattande men vem vet hur bra jag kunde ha mått Räcka ut tungan
  • LCroft
    Enji skrev 2007-11-09 08:18:57 följande:
    Den finns ju här med. Jag köpte Proviva blåbär igår. Sitter här med ett glas..har ingen större aptit dock
    Stackars dig! Är du ensam hemma med barnen dessutom?
  • LCroft

Ojdå! Alla drabbade! Föder hellre 10 barn på raken än att få magsjuka hem, då förstår ni hur rädd jag är för eländet  

• LCroft

Vad orättvist! Jag vill också höra till den procenten som aldrig får det! Ja, eller hela min familj skulle kunna höra till den skaran

Svar på tråden Vita hem del 6