Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

Tillbaka efter julshopping i affärer denna gång! Skrattande Pengarna rullar verkligen idag och jag verkar gilla att köpa julklappar till mig själv! Förvånad 

Lasse, åh så kul! Grattis, vi vill se bilder direkt de har anlänt! Skrattande

MHOW, så fint hus, så tråkigt att du ska vara arbetslös!

juliah, underbar pyntning!

• mimmamum

Mimmi, åh så kul, grattis!

Ja, finns inte så mycket att ta kort på, jag köpte en hel del pyssel på Panduro plus Tildas hus- boken, en vit amaryllis plus lite shampoo och sådant inget exlusivt alls!

• mimmamum

Godmorgon!

Mimmi, åh så fint! Förstår att du är nöjd! Vilken perfekt julklapp till dig själv!

juliah, ojoj, kommer de redan!? Blir det julreportage alltså?! Du får ta hjälp av alla du känner, sådana här chanser kommer nog inte så ofta!

Jag blir så ledsen när jag kollade min mail, har fått mitt första negativa omdöme på Tradera. Jag köpte för en tid sedan ett Kalikå mjukdjur på Tradera, det visade sig när jag fick hem nallen vilken köparen beskrev i toppskick, att det var ett stooort hål på den! Jag mailade tillbaka och bad om att få tillbaka en del av pengarna då beskrivningen varit helt felaktig. Hon svarar då att jag borde vara nöjd som fick den så billigt - men det hör inte till saken tycker jag! Hon har skrivit i omdömet att vi kunde löst det på ett smidigt sätt och att jag är en omöjlig köpare. Men hon ville ju inte lösa det! Vad kan man göra?

• mimmamum

Lisa, så fina bilder! Underbar krans!

Ja jag har lämnat neg. omdöme för någon månad sedan! Hon hade redan massor av negativa, så det verkar inte vara en säljare att rekommendera! Känns så tråkigt, det hon skriver stämmer ju inte. Jag ska kolla upp på tradera vad man kan göra!

• mimmamum

Hej tjejer!

Datorn kraschade i tisdags Har inte kunnat kika in hos er sedan dess! Har säkert massvis att läsa igenom, någon som vill sammanfatta?

Jag har iaf fått väldigt mycket gjort här hemma så det är ju bra, men det är så kul att vara tillbaka! Har inte kunnat blogga eller kolla min mail heller!

KRAAAM

• mimmamum

Har köpt några nya glöggmuggar, vita, från Höganäs. Gillade dem mycket, plus de fina underläggen i grå filt! Kakburken från Ylva Skarp!

• mimmamum

Sylt krya på er! Jag knaprar vitpeppar och dricker blåbärssoppa, sonen hade magsjuka igår kväll och jag vill INTE bli sjuk *hoppas hoppas*

• mimmamum

Tack Kajsa, tyvärr klarade jag mig inte, har fått magsjuka Usch så jobbigt! Har inte vågat dricka en droppe på hela dagen, finns det något som underlättar?

• mimmamum
    lillvilda skrev 2007-12-08 18:05:37 följande:
    oj jag slog på roomservice..jisses vilken tapet de sätter upp..lite mycket för mig.
    Det gjorde ju inte illamåendet bättre att se den direkt! Vilken ohyggligt ful tapet! Förvånad

Tusen tack för alla ord och tips! Jag har vågat mig på blåbärssoppa och cocacola, känns liiite bättre, hoppas att det värsta är över nu! Så det är du Kajsa som smittat oss Fl:are?! Skrattande

Såg att Mimmi redan tipsat om Leksandsstolen, men den är min klara favorit Kajsa! Tillsammans med ett gammalt klaffbord (eller EV)

Ska leta upp en bild på Ektorp till dig Bea!
Svar på tråden Vita hem del 6