Vita hem del 6
Mimmi, TACK! Skönt att höra att jag inte är ensam, jag vågar inte nämna detta till mina vänner eller familj, de blir galna på mig! Jag brukade plocka bort allt på juldagen tidigare men får nog också hålla ut till nyår!
Mimmi, TACK! Skönt att höra att jag inte är ensam, jag vågar inte nämna detta till mina vänner eller familj, de blir galna på mig! Jag brukade plocka bort allt på juldagen tidigare men får nog också hålla ut till nyår!
Gemelli, får jag kika in hos dig?
Tänkte fråga en sak!
Hihi, ni är ju för roliga tjejer! Vilken tur att jag hittat likasinnade!
Så du menar juliah, att man kan maskera det hela med lite granris så förstår folk inte vad man egentligen tycker *fniss*, smart!
Undra vart detta ska sluta! Om jag vill ha vår nu, vill jag då ha sommar i februari?
Godmorgon alla! Känns som att jag inte hinner med alls!
Det är så otroligt mycket nu, plus att jag inte helt repat mig efter magsjukan, har så grymt ont i nacken!
Jag har också missat Leila TVÅ gånger juliah, är lika förvånad som du, jag älskar ju henne! Men det är helt enkelt för mycket hela tiden!
Idag blir det BVC för oss också och spruta för Albin, gruvar mig lite, tycker det är jobbigt!
Sen måste jag städa, det kommer pålleköpare hit ikväll och då kan det inte se ut så här, det var längesedan jag var så efter med mitt hem!
Godmorgon alla flitiga tjejer! Ni är så duktiga och bakar och städar!
Vi har också haft en jobbig natt, Albin har skrikit i flera timmar, vi har fått order från BVC att sluta med vällingen och han tyckte inte det var någon toppenidé! Men det är ju för hans egen skull, han äter så dåligt på dagarna annars!
juliah, jag måste ha missat bild på korgen, kan du visa igen?
Då tror jag att jag anar vem denna bloggare är, hoppas hon kommer!
Systerruffa - välkommen! Så roligt att du är här!
Julia, om jag ska vara helt ärlig så är jag helt slut, hemmet känns så efter, jag har tappat så mycket motivation och det är mycket med tillverkningen just nu. Jag längtar så efter hus så ingenting känns roligt i lägenheten- funderar på att lägga bloggandet på is ett tag!
Jag såg korgen i din blogg, helt underbar!
VSM, han är 14 månader så han behöver inte nattmål, men vi har provat sluta tidigare och det var så jobbigt att vi gav upp, han älskar välling! Men saken är att han hade bara gått upp 25 gram på två månader och bvc menar att det är vällingens fel, han äter så dåligt på dagarna är inte alls förtjust i riktig mat, så det är bara att bita i det sura äpplet. Hoppas han vänjer sig snabb!
Tack, ni är för gulliga tjejer och piggar alltid upp mig! Det känns som att det är en riktigt jobbig period just nu bara, det är lika bra att köra på utan välling, annars kommer jag bara att gå och tänka på det!
Det ska bli skönt när det väl blir julafton och sedan ett nytt år tycker jag för nya tag!
Jag ska lägga alla era tips och vackra bilder på minnet, så jag har när jag känner mig sugen igen! Men ett hus står allra högst på önskelistan!
Tack snälla för kloka ord! Vår bvc "tant" sa at vi kunde vänta ett tag men jag känner att det är lika bra att köra på, förhoppningsvis tar det bara några dagar, han får nu vatten på natten. Jag hoppas så att vi snart ska kunna sova en hel natt igen!