Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

MiaMariah, nice!

September, är kungsgranen större än en vanlig? Vet någon hur mycket de brukar kosta? Kanske är bortkastade pengar då jag tröttnar på granen rätt snabbt!

Mimmi, kan du tipsa om några snygga kuddfodral, helst ljusrosa eller vita, de får gärna gnistra lite också!

• mimmamum

Hmmm, måste fundera på det där med gran!

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för kuddar, men lite ljuva våriga pasteller blandat med en aning gnistrande vinter, det fixar du väl Mimmi? Skrattande

• mimmamum

juliah, visst smittar det! Ljuvt ljusrosa, spröda tulpaner och lite vintervitt gnister!

• mimmamum

Imorgon kväll är det 20 % rabatt i en inredningsbutik här i stan. Jag tänker lägga vantarna på vita lexington handdukar, kanske en qviltad pläd, hoppas på att de har några fina tyger som kan bli kuddar!

• mimmamum

Malwa, fy så otäckt! Man kan inte låta bli att tänka på hur det kunde ha gått även om man är så tacksam över att det inte skedde något allvarlig!

Jag har öppnat min sida igen för inloggade medlemmar, de flesta bilder går att se men vissa har bara de i min adressbok tillgång till!

Här skiner solen och det känns faktiskt riktigt vårigt (eller vårligt)? Ser framemot shoppingkvällen, önskar att jag hade massor av pengar!

• mimmamum

lasse, åh så roligt! Så snart du får tillgång till kamera så måste du fota!

MiaMariah, det såg underbart gott ut! Fatet är så fint, jag blev bjuden saffranskaka på det när jag var hemma hos M HOW. Skulle gärna ha ett själv så snälla berätta hur man får ett!

Jag har stoorshoppat ikväll, 20% rabatt är mycket! Ett vitt kviltat överkast, ljusrosa kuddar, Lexington handdukar, ljus, en skål och lite sten! Julklappar till mig själv! Glad M HOW, jag såg inte till dig där! Skrattande

• mimmamum

Godmorgon!

M HOW, åh så Lantliv hade också kundkväll, vilken osis att du inte fick komma dit!

Idag sjuder jag av energi, äntligen! Jag ska köpa tyg till kuddar, baka lite julgodis och förhoppningsvis får vi in en gran! Det känns så skönt!

Jag har även tjuvstartat med lite rosa i vardagsrummet, liiite vårkänsla alltså!

Vad har ni för planer idag?

• mimmamum

lillafru, absolut, efter nyår så är det vår! Jag kände bara att lite vår kan man väl få ha ändå? Rosa behöver ju nödvändigtvis inte betyda vår heller, det känns fräscht bara!

Svar på tråden Vita hem del 6