Inlägg från: mimmamum |Visa alla inlägg
  • mimmamum

Vita hem del 6

M HOW, det ser riktigt mysigt ut i ert fina vardagsrum! Du har sådan detaljkänsla!

Fluffiga, grattis till ett sådant fint fynd! Den kommer bli fantastisk som vit!

Har ni hittat någon beskrivning på en gallerfilt? De är så fina!

• mimmamum

Gemelli, jag tycker det vore fint (för din man)Skrattande att få ett kort på sig själv och Vide, det kanske känns konstigt att få ett bara på sig själv, fast å andra sidan var bilderna väldigt fina!

• mimmamum

Godmorgon!

Jag har fått sova HELA natten, helt otroligt! Sonen verkar ha accepterat att det inte blir några nattmål, fast jag väntar på bakslag.... Men i natt har jag njutit av sömnen!

lasse, hänger inte med riktigt vad har du köpt eller vad ska du fota?

Bea, vad skönt med lite barnfri tid!

juliah, min mamma ska till Sickla köpcentrum idag, brukar inte du hänga där? SkrattandeFlört Några tips? Är det där Vita Hem ligger? Jag tänkte önska mig en julklapp! Glad

• mimmamum

lasse, jag har svårt att tänka mig att något i ert hus kan vara tråkigt! Jag gillar fotöljerna MEN är lite tveksam till ekdelen Fundersam

juliah, har du nåt tips till min mamma (julklapp till mig)

knyttis, jag hoppas verkligen att han har fattat galoppen! Hur gammal är din son?

• mimmamum

Jag skickar mamma till Vita Hem helt enkelt, så får hon välja något fint där!

lasse, annars gillar jag modellen! Fast såg du att det var kemtvätt? Lite jobbigt!

Knyttis, ok, Albin är 14 månader så då får vi nog behålla staketet på Sebran ett bra tag till! Hade du också tagit bort plexin? Jag är lite nervös att han ska kunna ta sig över!

• mimmamum

Mimmi, det kök är verkligen helt fantastiskt fint! Är så avis!

Kajsa, underbara granar, den rosa var ju sockersöt!

juliah, du får dela med dig av tvättkorgstips när du handlat dem, vi är i stooort behov av en ny!

Idag har jag varit på klädshopping, till mig själv! Vad tror ni jag kommer hem med? Jo två grankransar i plast, inga kläder alls, usch att det ska vara så svårt!

• mimmamum

Nej visst är det typiskt! Jag får spara pengarna till rean istället, det är nog smartare när det gäller kläder!

Har ni fått iväg era julkort tjejer? Tror ni de kommer fram i tid om jag skickar dem på måndag med julfrimärken?

• mimmamum

Godmorgon!

Tack Mimmi för underbara köksbilder, ert kök är fantastisk och så fint med röda detaljer! Jag vill ha rött nu, är lite trött på det blåa som jag har!

Det är så otroligt smart med en vit bas, då kan man ju ändra sig tusen gånger per år vilka detaljer man vill ha! I höstas var jag inne på lila, och nu rött, det är ju inga problem alls!

Åh så jag längtar efter hus och en ny start, då ska jag få det precis som jag vill ha det!

• mimmamum

Fluffiga, underbar bild! Vill också se mer bilder!

Mimmi, vitt är så rätt! Skrattande

• mimmamum

almlin, underbar farstu och ljusstake!

gemelli, så söt han är lille Vide och redan så stor!

juliah, åh så roligt! Vi vill ju såklart se bilderna men förstår om du inte får visa!

Svar på tråden Vita hem del 6