Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

Peak skrev 2008-01-24 11:05:12 följande:
    finns det aldrig nå´n kod på Ellos som man får använda på MÖBLER? Jag får bara 50% på dyraste varan - och sen när man tittar närmre på det så är det bara kläder, belysning osv.
    Jo det brukar det finnas, runt jul använde jag en kod som gav 300 kronor rabatt vid köp över 1000 kronor och den gällde på allt. Koden hittade jag på www.rabattkod.se
  • Camilla R
    Lynn84 skrev 2008-01-24 11:06:44 följande:
    Här är det också en bebis i magen! Anländer i maj vilket känns helt omöjligt. Jag tror dem har räknat fel på minst 2 månader iaf!  Har hört att jag har en typisk tjej mage men det är endå stoooor. Eller så är det innehållet som tar mkt plats! Vet ni vad det blir? Vi vet...och de andra här i tråden med. En pojke!Fast jag tror inte på det lustigt nog. Hade helt ställt in mig på att det var en tjej. Det kändes så denna gången men icke sa dem på UL. Nja...jag känner mig osäker inför deras ord. Har fortfarande inga direkta pojkkänlsor så som jag hade när jag väntade min stora pojk. (stor och stor, men han blir ju stor snart! )
    Oj, så jag känner igen det där.. Var så säker med nummer två att det skulle vara en tjej och så säger de kille på det extra UL vi gjorde. Men jag trodde inte riktigt på dem, men mycket riktigt så var det ju en kille ändå. Man gör väl klokt i att tro på vad de kunniga säger..
  • Camilla R
    Lynn84 skrev 2008-01-24 11:41:03 följande:
    Attans då...ja då får jag väl lyssna på dem då!
    Sannolikheten är ju ganska stor att de har rätt. Men någon gång har väl de också fel
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2008-01-24 12:02:49 följande:
    hej allihoptack för tröstande och peppande ord. Ska köra en liten mysrunda till danmark i helgen, massor av maileg, HD och annat fint... billiga snittblommor har de också!Idag ska jag på det LÄSKIGA  Ultraljudet. Ja, hälften av er vet ju varför det är läskigt... Men jag hoppas på att det kommer att gå bra, för det kan väl inte hända igen??? Vi har iaf bestämt oss för att kolla viket kön det är.Ett gemensamt beslut, så det känns bra!
    Vad kul att åka på en mysrunda till Danmark -det låter toppen!
    Ultraljudet är ju också mysigt och den här gången så kommer det att gå bra. (Om inte annat så säger sannolikhetsläran det)
    Vi tog också reda på kön på ultraljudet (vi gjorde ett extra bara därför och det var min sambo som var den drivande) jag tyckte det kändes jättebra att kunna prata om honom istället för den/det, tyckte att det blev lite personligare.
    Spännande!
    Jag är ju helt övertygad om att du skall få en kille -men så har man ju ganska bra odds i en sån här fråga.
    Kram och Lycka till!
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-01-24 12:05:40 följande:
    Camilla R skrev 2008-01-24 11:35:33 följande:
    ja hittade en där nu, men den hade ju gått ut - kommer de sällan? Om det var en vid jul kanske det dröjer länge tills nästa?Var det inte nån som köpte detta bord:www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx är du nöjd med det?
    Jag tror att de brukar komma lite nu och då men de rena pengarabatterna som funkar på allt kanske kommer lite mer sällan.. Nu blev du genast klokare va? Men håll koll på den sidan för där poppar det upp rabatter till det mesta.
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-01-24 15:11:53 följande:
    sofie, ska ni åka till Grekland?  Vi med!
    Åh, Grekland är så mysigt. Vill gärna åka dit jag också.
    Vart skall ni?
  • Camilla R
    sofiemalmö skrev 2008-01-24 16:03:37 följande:
    Vi ska till kreta sunwing resort och de har ALLT till barnen ni kan tänka er, helt underbart och naturligtvis all inclusiv...tjoohooo, bästa resan med barn enliga alla som varit där...jag kan skicka länk om ni vill, men det hör kanske inte hemma här...Håller ff på att inreda mitt älskade uterum, vitt såklart och gammalt....målar och slipar och maskerar...tihi...
    Men jag har fått för mig att deras Sunwing på Kreta ligger lite "off" ingen liten stad i närheten, men jag kanske har helt fel?
  • Camilla R
    sofiemalmö skrev 2008-01-24 16:14:22 följande:
    Kan också tilllägga att ving tar 7000:- mer för denna resa än den vi ska åka med Spies..och då har vi räknat om danska till svenska...
    Ja, jag tror Ving har blivit "ruskigt" dyra. Har jämfört priser mellan fritidsresor och Ving och då blir Ving flera tusen kronor dyrare. De tusenlappar sprätter jag hellre på plats.
    Nu blir jag ju ännu mer sugen på Grekland.
    Fast nu skall vi ju till Lanzarote om en vecka, så jag kanske får lugna mig tills dess att vi har kommit hem därifrån.
  • Camilla R
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 16:12:38 följande:
    Vi bor i ett hus som är 132 kvadrat. Vårt eget (eller ja, bankens iaf)Nu finns toalettbilder i min blogg, välkomna dit.
    Vilken skillnad -det blev verkligen jättefint och fräscht.
Svar på tråden Vita hem del 6