Vita hem del 6

Himmelbit: Skrattar lite här åt din stackars man ... Tur att han fick på Tv:n igen...
God kväll!
Kommit hem från en dag i Uppsala! Ingen storshopping, har tight budget just nu. Köpte dock en lampskärm till pojkarnas sovrum bara. Rea: 25 kr har kostat 250!! Ljusblårutig, jättesöt faktiskt. Tipsar om 2 fina butiker där; Trolltyg (Lexington, Vipp, Himla m.m.) och Myrra (House doctor m.m.). Ska skriva in dem i shoppingtråden. Tråkigt att inte kunna shoppa annars hade nog ett Lexingtonlakan till nya spjälisen lätt slunkit med... Eller ska jag beställa från Himla, kan inte bestämma mig!! De ljusblå prickiga från Lexington är bara sååå fina...
Mia: Åh, jag var lite sen i vändningarna. Supersnygg skurhink!!
Väntar forfarande på att bilderna ska laddas in... Det är ju sååå segt!!
Himmelbit: Åh då förstår jag varför Fluffis bänk såg annorlunda ut ! Underbara pärlor!!
Blir knäpp på bilderna snart
Ja det kanske är våran dator... Maken tar över en stund nu och försöker fixa. Får försöka med bilderna senare eller i morgon.
Kikar in en snabbis bara för att säga att jag gör fl-uppehåll några dagar. Har så mycket som ligger efter här hemma med papper, tvätt, städning, målning, m.m. Har ju varit så mycket resor och kalas på sistone! Dessutom är maken sjuk nu, ringde från Ica Maxi och sa att han nog har feber. Måste får lite bättre rutiner ang sömn och mat med pojkarna också. De var så trötta och gnälliga båda två idag, tokgråt hemma hos mormor och sen slocknade båda i bilen. Kommer tillbaka när jag fått lite ordning på saker och ting. KRAM!!