Vita hem del 6
Camilla R skrev 2008-01-24 11:35:33 följande:
Var det inte nån som köpte detta bord:
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=186889&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
isf är du nöjd med det?
Camilla R skrev 2008-01-24 11:35:33 följande:
letar efter typsnittet Ambassador - men hittar inget som är gratis - gör ni? (eller något som liknar det mycket?)
MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
MariaV - hus- ca 100 kvadrat
Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat
Lillafruluva- hyres (fyra) 104 kvm
Mimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.
Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2
Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvm
mimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadrat
livet från ljusa sidan - trea- bostadsrätt -80kvm-
versan- Hus- 196kvm.
Det ljuva livet: Hus- 282kvm
Mildamaränger: Bostadsrätt 110kvm 2våningar
Malwa: Hus 200kvm
Surfturf: Lgh 120kvm
Vicka81: Bostadsrätt (parhus), 77 kvm
Hanna E - Hus 280 kcm + källare
Peak - Lgh nu 70 kvm, snart hus 150 kvm.
Mimma - hoppas det löser sig med arvet. Verkligen trist att behöva "bråka" om sådant när någon nära försvinner!!
Skulle ju måla på Lowe säng idag - packade väskan och gick med Lowe till farfar och åkte till huset - färgen är borta!! Vet inte om Lowe hann ta den innan vi gick och la den någonstans, det är en ganska liten burk Hmm förbryllad nu och jag ville ju måla!! Attans!
Men nya bilder från huset! Man börjar se ett slut!
hemmahoskristin.blogspot.com/
ja när någon går bort verkar det locka fram det sämsta ur folk, det spelar ingen roll hur trevliga de är annars men när det gäller pengar då kommer djävulen fram verkar det som! Det är konstigt tycker jag!
Vi ville ju ha skiffer, oregelbundet i hallen, men det går inte tat få tag i nu. Har t.o.m fått prata med gruvan! Det är för kallt för att bryta!! Funderar på vad man ska ha ist eller om man ska vänta...
Vad är en bra färg på klinkers i hall? En kompis har nästan svart och det syns ju ganska mycket smuts på det och leriga skor är ju inte roliga då...
jo sushi är ju gott Nu äter jag ju inte just sushin - råa fisken utan jag brukar ta dem med avocado, krabba, räkor, lax osv
Hittade ett ställe i Sthlm med lunchbuffé där de även har sushi