Vita hem del 6
Angelinas mamma skrev 2007-12-07 05:09:30 följande:
Godmorgon! Tänkte visa vad jag pysslade ihop igår...Tänkte göra fler men funderar på om man kanske ska brodera något på dom eller använda annan färg på garnet, t.ex grått, skulle det bli fint?Några tips på fler figurer man kan göra? Tänkte ge bort några till mamma också, de är ju så lätta och roliga att göra!Förresten, är lilla eller stora stjärnan finast?/JohannaVärsta Supermamman skrev 2007-12-07 09:03:52 följande:
Godmorgon!Skåpet jag visade igår kväll ( www.blocket.se/vi/14442807.htm) är mitt om jag bara kan övertala maken att hämta det. Han lät ytterst tveksam, men med lite kvinnlig list ska det nog gåAngelikasmamma: Superfint! Lisa1981: Vi har åtta stolar, men så är vi ju 5 i familjen och har vänner med lika många ungar som vi har. Ibland blir så trångt att vi får ha två sittningar.Lasseliten: Vitpepparkorn till dig och handsprit, handsprit handsprit heeeeela tiden! Hoppas ni inte blir sjuka. Mina söner har haft VKS på dagis i flera veckor och klarat sig. *peppar papper*
Karamellfabriken skrev 2007-12-07 09:09:14 följande:
Godmorgon!Känns som jag har hamnat i fältkoma eller något. Ögonen blöder.Igår gjorde vi det och idag känns det.Hämtade köket på Ikea alltså ! Hjälp vilken plocklista. Vi fyllde 5 jättevagnar till bredden, tog oss ut genom kassorna, packade och körde hela vägen hem i skitväder. Kom i säng vid tretiden.Nu har vi 600 kg kök utspritt över hemmet. Hjälp och jippi på samma gång, tror jag ! Peak skrev 2007-12-07 10:13:18 följande:
Kajsa - lycka till i em!! Trött jag blir på möbelgrossen, de kunde boka ett bord med stolar till oss, men nu svarar de inte på mail...och det går inte att ringa dem!? Ahh hade ju bestämt mig för det bordet nu och man vill ju inte chansa att det finns när vi måste hyra en bil och har 60 mil t.o.r.!*mutter mutter*Däremot är de hur gulliga och tillmötesgående som helst när man åker dit och även när man hämtar sina möbler..
Karamellfabriken skrev 2007-12-07 11:13:07 följande:
Vad tycker ni om den här?Dyr, men annars?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...