Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-12-10 14:17:54 följande:
    Åååå vad ni skriver! Min internetuppkoppling fungerar inte hemma, så jag kikar in från jobbet... . Ska se om jag kommer ihåg nåt av det ni har skrivit....Juliah- reportaget var för kort och du tar MYCKET snyggare bilder, men ni var superfina och din inredning också . Tur att vi får se ännu mer MiaMariah- grattis till huset! Viss är det underbart!? Bea- jag tycker bara att du är rolig när du skriver/pratar vardagsrum!  Jag undrar om jag får komma in och kika på dina bilder?VSM- fina bilder!!!Kajsa- schyyyysst julklapp! Lasseliten- jag tycker iallafall att ditt hem är bland de snyggaste jag har sett, så det så! Och jag har rätt I´ll be back....
    tack! ja, verkligen underbart! ska se om jag kan knäppa nåt kort här idag trots att det är grått ute..
  • MiaMariah

Adamama - tack för att du frågar men ni får fika utan mig, har precis satt igång med en ny medicin med allt vad det innebär..

• MiaMariah
    Adamama skrev 2007-12-10 16:22:20 följande:
    Det låter inget vidare.... *viskar* vågar man fråga för vad, eller mot vad?
    Ja, det är ingen hemlighet, har skrivit om det här förut. Jag är sjukskriven för social fobi och depression och äter två olika mediciner. Sist hos läkaren beslöt han att jag ska prova en annan medicin istället för den ena andra så igår började jag med den.. Lite rokad i kroppen just nu mao.
  • MiaMariah

Oj, inte meningen att skrämma bort er!

• MiaMariah
    Gullfina skrev 2007-12-10 16:57:21 följande:
    Mig skrämmer du inte.
    Skönt att höra gumman!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 17:06:05 följande:
    Hej på er!Har variot borta hela helgen, jösses vad mycket att läsa ikapp Det jag minns:Fluffis: Skönt att ni hittade katten!MiaMariah: Klart du ska ha en gris! Och stolen var superfin där med lådan!Juliah: Grattis till reportaget, tänjk att ert hem är med i Aftobladet!! försökte få tag i tidningen jag också, men där jag hittade den som fanns inte bilgan med tyvärr. Någon som vill ta bilder så jag också får se reportaget?Bea: Grattis till shoppingen! Kan jag få titta in till dig också?Himmelbit och VSM: Vilka söta killar!MiaMariah: Hoppas medicinen inte är för jobbig nu i början. Och att den har bra effekt sen *kram*
    tack snälla du! kram!
    lasseliten skrev 2007-12-10 17:07:13 följande:
    Inne en snabbis...Mia - mig skrämmer du inte heller!  
    hihi, så bra!
    LCroft skrev 2007-12-10 17:25:58 följande:
    God kväll! Mia du skrämmer inte mig heller Usch nu håller jag på att bli förkyld och ordentligt, känner mig lite som han i reklamen som sitter med en handduk över huvudet och flämtar fram nåt  om kvinnor som föder barn vet inte hur det känns när en man är riktigt förkyld Tycker faktiskt riktigt synd om Ida för mår/mådde hon så här är det inte kul om man dessutom inte kan säga att man har ont i hela kroppen.
    Skrattande så bra! (att jag inte skrämdes)

hoppas du klarar dig från förkylningen..
    Daggdroppen skrev 2007-12-10 18:14:35 följande:
    Grattis!!!! Själv är jag också nöjd. Har beställt lite nytt matrial till jobbet. Första året jag jobbade gjorde jag massvis med eget material då det inte fanns att ta till. Plus att jag som ny i kommunen inte vågade beställa då ekonomin inte är (och var) den bästa. Men nu vågar jag lite mer och om jag ska kunna göra ett riktigt bra jobb så måste jag få beställa lite nytt material. Tjoho! Väntar som ett lutet barn väntar på julen tills jag får det Och som om jag skulle ha lite att göra så ställde jag till med pepparkaksbak. Sonen har fortfarande hög feber, så jag är hemma imorgon också. Ska passa på att baka då han sover. Och vill ni veta en hemlis? Det är mitt livs första egna pepparkaksbak
    Skrattande
    knyttis skrev 2007-12-10 20:26:46 följande:
    Jag ringde Syster Lycklig idag strax efter de öppnat, skulle höra om Elviras soffan fanns kvar. Fick klartecken av maken att köpa den och blev ju så hejdundrandes glad! Så hade ngn ringt just innan mig och bokat den.... Jag blev såååå ledsen! Har drömmt om den sedan jag såg den första gången! Snyft!
    Nä, fy fasen vad trist..
    FruPuffen skrev 2007-12-10 20:31:20 följande:
    Förresten: Jag kanske, kanske ska få köpa en Oliver Furniture barnsäng till inköpspris... Håll tummarna....
    Håller tummarna hårt!
    FruPuffen skrev 2007-12-10 21:01:12 följande:
    Kollade en sån auktion en gång, den slutade på 550 kr :-O, tyckte det lät dyrt! Vad kostar den "normalt", nån som vet?
    Jag fick tag i den genom Vita rummet men tror den är slut.. Inte säker dock!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 21:39:51 följande:
    Kan någon ta bilder på Julias reportage i Aftonbladet? Skulle så gärna se det
    jag kan fixa det åt dig om du vill, har ju redan din mailadress Flört
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 21:48:41 följande:
    Ja gärna! Va snällt av dig
    ska be maken  hjälpa mig att scanna in det, kommer om en liten stund!
  • MiaMariah
    amanda25 skrev 2007-12-10 21:51:39 följande:
    Är det någon som vet var man kan få tag på det vita hjärtat i plåt med texten god jul på? Fanns i tidningen lantliv!
    www.buxus.se/index.html
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 21:57:56 följande:
    Pärla: Ja visst skulle det vara mysigt Tyvärr så ser jag mig också skurande golvet, med en del springor mellan golvplankorna, efteråt Himmelbit: Ja det låter som en toppen idé! Har du bra kontakter inom levernasbranchen? Himmelbit-lastbilar AB Inc. Corp. kanske? MiaMariah: Men va snällt, du får tacka maken från mig!
    Ska jag göra bara han snart lägger på luren och hjälper mig ist Skrattande
  • MiaMariah
    danstina skrev 2007-12-10 22:25:53 följande:
    Men vilken bra tråd! Hit hör ju jag!Köpte hus för sex veckor sen och sakta men säkert tar huset en alltmer vit inredning motför det färgglada som var förut. Är man välkommen att joina er?
    självklart! välkommen!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-10 22:31:03 följande:
    MiaMariah: Tack!! Juliah: Nu har jag alltså också fått se reportaget tack vare MiaMariah Tycker det var väldigt fint!  Skulle gärna ha fått vara längre, men det som var med var lyckat.
    ingen orsak! om nån mer missade kan jag maila över reportaget. säg bara till.
Svar på tråden Vita hem del 6