juliah skrev 2007-12-11 11:51:55 följande:
Mia, å så fint hus. Den kan man verkligen pynta på så många olika sätt och ha användning för året runt! Vackert!Ja imorgon ska det fotas igen då... Efter det tar jag en paus, ska försöka få i ordning fotoalbum till mormro och farmor i julklapp, sen får allt vara. Jag är slut!Busan , ja det var verkligen ett riktigt fynd!Nu ska jag sätta igång med något så roligt som att kvistlacka....
LinaoMatilda skrev 2007-12-11 11:53:08 följande:
Hej på er!MiaMariah: Så fint zinkhuset är! Drömmer om et jag också. Karamellfabriken, Pärla och Lillafruluva: Hoppas ni kan hitta lite julstämning iaf. Skickar över lite doft av hyacinter, pepparkakor och glögg.Lillafruluva: Hoppas det går bra för din kusins bebis!Busan: Bra fynd!
Busan skrev 2007-12-11 11:59:09 följande:
MiaMariah: JättesöttLillafruluva: Hoppas att det går braJuliah: Hoppas att det går bra imorgon, slit inte ut dig bara.Sänder över julstämmning till er som inte hittat den och hoppas att den infinner sig, snart.
tack tjejer!
Värsta Supermamman skrev 2007-12-11 11:59:18 följande:
*äter lunch och neffelar samtidigt*Miamariah: Underbart! Skapar ett definitivt villha sug i magen...Hoppas att alla finner julstämmningen, och framför allt julfriden. Det den man glömmer bort bland alla måsten..Här kommer ett julklappstips till alla som har små flickor, jag är helt kär i den och vill nästan behålla den själv.. 149:- från Logg, hm. Strl 62-86..Och min kopia brevid Juilahs fina orginalstrut.
tack! vilken underbar klänning, synd jag inte kommer i den själv

söt strut också!
Camilla R skrev 2007-12-11 12:22:30 följande:
usch, just nu mår jag inget vidare -har en stor knut i magen. Måste bara få skriva av mig (hoppas att det är OK)Vi var på julbord med jobbet igår (jättetrevligt) och sedan hade vi lite trevligt i baren på Hotell Anglais -så långt allt väl. Ca kvart över ett insåg jag mina begränsningar och det var dags att åka hem -det fick bli taxi. En manlig kollega går också ut och därutanför frågar han om han kan åka med mig hem (jag uppfattar det som ett skämt) och svarar att vi ses imorgon.MEN han har inte dykt upp. Till saken hör att han bor i Uppsala och skulle sova hos en vän här i Stockholm, men INGEN har sett honom och nu görs en polisanmälan. Det känns jättejobbigt, för någonstans känns det ju som att något riktigt hemskt har hänt
men hu, vad otäckt! särskilt när han var nykter.. hoppas verkligen att han kommer till rätta oskadd!