Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

lasseliten skrev 2007-12-04 19:53:21 följande:
    Hej! Tillbaka efter ett julbak. Gjorde saffransbröd, det som fanns i Lantliv. Blev sååå gott, mamma, pappa och en syster gav det full pott. Och jag som inte kan baka...så det är verkligen att rekommendera. Fick ett roligt telefonsamtal idag. Vårt matbord från EV lev. hem till oss i förhoppningsvis nästa vecka! Skitglad är jag!
    Vad roligt!! Nu slipper du vara utan bord i jul!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-04 20:02:35 följande:
    Vad har du shoppat? Jag har köpt en julklapp a la hjärtljusstake idag... väntar dock inte till jul med att öppna den
    Åhhhh det blev en!! Berätta - eller ännu bättre, FOTA!!
  • Himmelbit
    mimmamum skrev 2007-12-04 20:00:15 följande:
    Tillbaka efter julshopping i affärer denna gång!  Pengarna rullar verkligen idag och jag verkar gilla att köpa julklappar till mig själv!  Lasse, åh så kul! Grattis, vi vill se bilder direkt de har anlänt! MHOW, så fint hus, så tråkigt att du ska vara arbetslös!juliah, underbar pyntning!
    Det är alltid trevligt att köpa julklappar till sig själv - det brukar bli så himla bra då
    Vad har du hittat? *nyfiken*
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-04 20:08:43 följande:
    Förlåt, men jag orkar inte ! Skyller på att det är för mörkt, blir bättre bild imorgon.... Jag köpte den för fyra levande ljus!
    Men "kvällsgänget" i den här tråden gillar gula, suddiga bilder... *försöker..*

Den är säkert superfin!!
  • Himmelbit
    knyttis skrev 2007-12-04 20:53:33 följande:
    Rori,LCroft,lasseliten,Camilla R, Juliah, nublu, MiaMariah, LinaoMatilda och mimmiTack för gratulationerna allesammans!
    Stämmer in i sången
    *Ja må hon leva.....* GRATTIS!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 20:59:05 följande:
    Himmelbit: Kom igen nu, jag la faktiskt in en suddig gul bild. Din tur
    Den var jättefin!! *glömde kommentera*
    Men jag har ju inget att fota... Betyder detta att jag borde shoppa mera?!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2007-12-04 21:07:23 följande:
    Mera shopping! Men du kan ta bild på något du har hemma som du inte visat förr
    Men jag har redan visat aaaallt jag har... Oskyldig

Ok, kan fota skåpet som numera bor under trappan i hallen - om fotot blir tillräckligt gult och suddigt vill säga..
  • Himmelbit
    knyttis skrev 2007-12-04 21:10:32 följande:
    Då bjuder jag på bild då Svar ja shoppa mera!
    Åhhh vad fint!!
    Fusk att inte visa gula bilder..
  • Himmelbit

Okej, fram med gul-filtret nu för nu kommer riktigt gula, suddiga, dåliga kvällsbilder på mitt älskade skåp (ett av dem.. ).

Detta bor under vår trappa som leder upp till övervåningen där fullt arbete pågår (därav den snygga kartongbiten som skymtar upp till höger). Sambon har satt kartongbitar som skydd på trappan eftersom allt byggmaterial forslas upp den vägen.

Lägg märke till det underbara Hjärtegrynet som bor på skåpet - made by Mimmamum.

• Himmelbit
    knyttis skrev 2007-12-04 21:38:10 följande:
    Himmelbit- älskar dit skåp med! Ska se om jag hittar en gul så du blir nöjd LinaoMatilda - Tack tycker också de blev fint med hjärat, enkelt och snyggt! Vad bra at du inte hade sett de, tur att jag inte grimaserade el ngt...nublu - där fanns det hur mkt fin som helst..drömmer....
    Ja, gör det. Om nu inte alla blev bländade av mina supergula foton..
Svar på tråden Vita hem del 6