Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2007-12-04 21:46:32 följande:
    Hemsk bild, men vad gör man inte!
    Åhhhh vackert!! Den är ju verkligen värd att tråna efter!!
    knyttis skrev 2007-12-04 21:46:20 följande:
    Lite gulaktig bild då... ny stjärna införskaffad, kan inte bestäma mig om jag gillar den eller ej... Hjälp?
    Bättre - gulare - kan du
    numberone skrev 2007-12-04 21:46:44 följande:
    Himmelbit:Vart har du köpt ljusslingan med blommorna?
    Jag har köpt den på www.bluebox.se - har faktiskt två stycken, för jag gillar den så mkt!
    Här:
    http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a01175&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=lampor
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-12-04 21:56:33 följande:
    ÄLskar den .... vill verkligen ha en sån!! Måste beställa direkt *fy på mig, jag spräcker min budget men va f-n*
    Det är du värd! *peppning, peppning...*
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-04 21:56:15 följande:
    Var det Eddan som letade efter zinkkorghjärtat? Kan det vara den här?www.cosas.se/shop/art.asp&catid=229&fu...=Finns från Sia också, har jag för mig (på Unnerstad )
    Jag tror att Kajsas var större och att det stod God Jul på det (om jag inte minns helt fel).
  • Himmelbit
    knyttis skrev 2007-12-04 21:46:20 följande:
    Lite gulaktig bild då... ny stjärna införskaffad, kan inte bestäma mig om jag gillar den eller ej... Hjälp?
    Jag kan inte heller bestämma mig riktigt för om jag tycker om den eller ej. Är den i silver?
  • Himmelbit
    numberone skrev 2007-12-04 22:02:59 följande:
    hihi BESTÄLLD och betald!!
    Du kommer att bli supernöjd! Fråga mig - jag beställde ju t.o.m. en till efter att den första var levererad

Nu ska jag gå och lägga mig!
    Ha en toppenkväll! Kram på er!
  • Himmelbit

Godkväll!

Massor att läsa igen idag - ni är flitiga!!

lasseliten skrev 2007-12-04 22:49:27 följande:
    Nu hänger jag inte med igen! Massor med fint har ni visat iaf Mimmi - ljusstaken är underbart fiiiin! Sån vill jag också ha ju *surprise* Knyttis - skönt att höra att det är ok med er, hoppas att din födelsedag varit ok under omständigheterna. Jättefin lykta du visar! Och kransen..mmmmHimmelbit - ditt skåp är såååå fint! Var har du hittat det? Säger du blocket för en hundring så skriker jag miahariah - jättefin shopping. En sån växt skulle passa här hemma med...en som inte behöver vatten Kajsa - var är du?
    Ok, jag ska inte säga Blocket för en hundring då.... Utan snarare hos sambons farmor och farfar... = GRATIS!! *nöjd*

När de flyttade från sitt hus för några år sedan så stod detta skåpet i garaget med målarburkar i och var alldeles gult och kladdigt. Det är ett gammalt medicinskåp som stått hos en läkare. Så vi köpte nytt handtag och målade. Jag älskar det!!
  • Himmelbit
    juliah skrev 2007-12-05 07:09:17 följande:
    Godmorgon!Lillafruluva men uschdå, hoppas hon blir bra snart igen!På mitt schema står så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...igen. Fick samtal från Helena skarp och de kommer om en vecka, istället för om två. Så med andra ord, jag har återigen mycket att stå i! Jag ska försöka få tag i någon som kan komma och städa, eller iallafall putsa fönster, jag fixar det inte just nu med barnen. Jag måste försöka hinna färdigt med tvättstugan (sy upp gardiner, måla hyllor, pynta, städa), fixa en gran, pynta det sista osv.
    Du vet väl om att du kan dra av halva summan sen i din deklaration, för hushållsnära tjänster (om du köper fönsterputsning bl.a.). Detta gäller alla hushållsnära tjänster som man anlitar firma för, t.ex. städning, fönsterputsning, barnpassning, strykning, tvättning, trädgårdsskötsel osv osv.
  • Himmelbit
    Peak skrev 2007-12-05 19:28:12 följande:
    aha tack Fluffiga moln - ja det ska bli kul!!Himmelbit - vad är adressen till din blogg?Ingen som vet hurdan trehjuling jag menar?
    Jag har ingen blogg tyvärr.. 
  • Himmelbit
    juliah skrev 2007-12-05 19:27:12 följande:
    Himmelbit, japp, det vet jag. Sen när jag börjar jobba igen så funderar jag på att regelbundet börja ta in ngn som städar hemma hos oss, och då är det ju perfekt!fluffis, jag vet egentligen inte så mkt mer än att de gör uppdrag åt Lantliv och Allt i hemmet. De har även en bok på gång. Det blir som sagt var julreportage nu och det kommer väl då om ett år, men hon sa att de gärna kommer och fotar efter jul också, för ett vinterhem...men vi får väl se om de öht tycker att det är användbart vårt hem.
    Det är en himla bra grej tycker jag. Jag har ännu inte nyttjat det men borde verkligen, för jösses vad skönt det skulle vara att slippa tänka på det. Jag skulle dessutom få ytterligare lite rabatt pga att ett av våra bolag (på min arbetsplats) arbetar med detta. *förstår inte vad jag väntar på...*
  • Himmelbit
    Peak skrev 2007-12-05 19:30:24 följande:
    jaså det hade jag för mig hihi Då får du skaffa en då
    Du tycker det va?!
    Jag visar ju allt för er här istället - en massa vackra gula suddiga bilder...

Du kanske tänker på min hemsida som jag gjorde innan sonen kom? La upp en länk till den i mitt krypin för ett tag sedan - kan det varit den??
Svar på tråden Vita hem del 6