Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 21:31:22 följande:
    Men Himmelbit: Byter du utseende?! Supergullig  himmelbit, även om jag alltid blir något förvirrad när folk byter presbild. Det är därför jag alltid har samma, så jag känner igen mig själv.
    Förlåt - det var inte meningen att förvirra dig.... *he he*
    Var ju tvungen att uppgradera bilden lite. Den "gamla" Himmelbiten var från i somras - rena bäbisen . Nu är han ju stora killen och sitter och spelar piano på pres. bilden. Värsta konsertpianisten klädd i skjorta och pullover (heter det så?!). Vi var på dop igår därav munderingen...

• Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 21:37:17 följande:
    Nä, bara lite gulaaktiga! Nu ska jag dö på soffan ett slag med en stor godispåse. Är egentligen bakis men har inte tilllåtit mig själv att vara det, nu kanske det är dags att slappa loss..
    Det gör du rätt i!! Jag fortsätter väl arbetet med kjolen ....
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 21:43:59 följande:
    Sååå SÖT!! De där ögonen kommer att förhäxa många flickor i framtiden!
    Kyss

Lik mamma vet du... 
    For the record - mamman har INTE förhäxat många flickor...
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 21:57:17 följande:
    ! Visar en av mina blivande tjejtjusare, fast gud nåde den som nämner något om tjejer och söt = psykbryt Alabama!
    Söööt - hans ögon kan nog charma en hel del!!
    Aha, det är känsliga grejer det där med tjejer... 
  • Himmelbit
    MiaMariah skrev 2007-12-09 21:51:03 följande:
    så söööt!
    Kyss
    FruPuffen skrev 2007-12-09 21:58:59 följande:
    Himmelbit: Underbar söting! Och en vacker bild över huvudtaget.
    Kyss

Jag har kommit på ett "varmt sätt" att göra svart/vita bilder i Photoshop så nu har jag spelat in det som en action och använder för fullt!!
  • Himmelbit
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-09 22:03:42 följande:
    O ja! Tjejer är inget man skojar med honom om. Medans storebrorsan har en underbart laidback intsällning till tjer och har frågat chans i flera år.
    Låter som min storasysters barn. Den äldste, Alex 11 år, tycker bara att det är jobbigt med tjejer. Hockey däremot är toppen!
    Lillebrorsan, Hugo 7 år, äääälskar tjejer. En dag kom han hem till min syster (hans mamma) och sa:
    Vet du, idag kom en tjej fram och pussade mig och jag stod heeelt still *stolhet i rösten*
  • Himmelbit

Nu ska jag gå och lägga mig och ladda för en vecka med mammatjänstgöring!!

Sovgott!!

Kram kram

• Himmelbit
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 09:26:20 följande:
    Nu ska jag sluta prata om mitt nya vardagsrum.....för ett tag. Förstår om ni lessnar...hihi...jag är ju bara så glaaaad.
    Bea, får jag också komma in till dig? Missade bilden....
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2007-12-10 10:15:11 följande:
    God morgon vänner!Sonen sov återigen till kl 9. Skönt med sovmorgon, men vi skulle ju vara på dagis vid 9... Jaja, vi var där vid 9.30 iaf, skönt att vi har nära Fick den här kommentaren i min blogg...Å vad vitt, tråkigt o själlöst. Det här med vit inredning är jag så LESS på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oerhört fantasilöst. Tänk på miljön o konsumera mindre!Det är nästan så att jag börjar skratta! Kommenterade mitt inlägg om en stol som jag har gjort om....alltså återvinning! Sen är väl smaken som baken...förstår inte hur personen orkar lägga ner energi på att dissa mitt hem bara...
    Vilken kommentar ... Förvånad
    Jag är glad att du tar den på rätt sätt - skrattar åt den!
    Ta det som en komplimang, människan har orkat ta sig in och bemödat sig att kommentera. Att det hon skrev var helt snett gör ju det hela ännu mer komiskt egentligen.. Det är ju inte utan att man undrar vad som gör ett färgfyllt hem mer miljövänligt... Fundersam
Svar på tråden Vita hem del 6