Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

LCroft skrev 2007-11-29 10:16:45 följande:
    God.. *tittar på klockan* förmiddag blir det Har inte ännu heller blivit moster! Har istället suttit i telefon en massa med syrran, hon har varit lite deppig, dels för att lillan inte vill ut och sen också för att hon hamnade i karantän, hon var först ensam i rummet men så fick hon en rumskompis var de har Rota-virus hemma (en fruktansvärd magsjuka), jag förstår inte hur de kunde göra så? Kvinnan hade ringt innan hon kom in till förlossningen och berättat men så sätter de henne i samma rum som en annan? Nåja, syrran fick åka hem idag och ska in imorgon pånytt. Men hon är lite ledsen, känner sig inte riktigt hörd och överkörd, tyvärr! Ordinerade henne per telefon att ta en dusch, sambon ut och köpa största godispåsen han hittade och så mysa på soffan med en bra film. Möjligtvis ut på en prommis bara för att få lite frisk luft. Nu håller jag tummarna för att hon inte ska bli sjuk.
    Verkligen oproffessionellt av personalen. Hoppas hon klarar sig från magsjukan. Tur hon har en syster som ger bra ordinationer
  • LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2007-11-29 13:05:18 följande:
    Har fler julbilder i mitt galleri om nån vill titta..
    Härliga bilder!
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2007-11-29 13:06:53 följande:
    Sån här är det jag letar efter, detta är en Kenwood - ska finnas i färgerna Rosa, Creme och röd - 2000:- skulle vilja ha en svart! Finns det av något märke?
    Va fin den va! Har inte sett någon svart. Men tror den skulle vara snygg cremefärgad.
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2007-11-29 13:17:38 följande:
    ja det tror jag med! Den rosa är söt, men passar kanske inte hos oss!? ANnars kanske man ska ha en röd för att bryta av lite
    Personligen så tycker jag det är bra att bryta av med saker som man lätt kan byta om man vill. Denna vill du ju ha ett bra tag iaf och därför skulle jag köpa en färg som inte är för färgrann. Creme eller svart tycker jag. Risken är alltså att du tröttnar fortare på den röda. Men det är bara min åsikt, hoppas du inte tar illa upp
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:21:16 följande:
    Hej vänner!Idag är sonen hemma från dagis, har sovit jätteoroligt, han gnydde hela natten. Det går magsjuka på dagiset så vi bestämde oss för att vara hemma. Sonen sov till halv 9 så helt frisk kan han inte vara brukar vakna tidigt! Idag håller jag på och fixar klart med några målningsprojekt. Vill ni se bilder? Egentligen igent spec...MiaM- jag vill kika in hos dig ju! Krya på er alla sjuklingar! Bra att du peppar syrran LCroft!  Det är tugnt när de inte vill ut!
    Ja gärna bilder!
  • LinaoMatilda
    lasseliten skrev 2007-11-29 13:39:14 följande:
    Stoooora bilder! Målat vitt och klätt om.
    Åå vad söta!
Svar på tråden Vita hem del 6